РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В БРОВАРАХ: ЗАКОНОДАВЧІ НОВАЦІЇ НА ПРАКТИЦІ

Кабінет міністрів України затвердив нові правила реєстрації місця проживання. Про це йдеться в урядовій постанові від 2 березня 2016 року №207

В минулому номері «ГР» вже повідо­мляв читачів про розширення повноважень органів місцевого самоврядування. Зокрема про створення відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб. Наші журналісти відправились до ново­створеного відділу, аби дізнатись практичні моменти реєстрації за новими правилами.

Відділ реєстрації місця прожи­вання розташований за адресою: бульвар Незалежності, 3, поруч з відділом управління ДМСУ. На дверях висить оголошення, що реєстрація буде здійснюватись з 07.04.2016 р. у зв’язку з передачею картотеки ЖЕКів, ОСББ, ЖБК, відомчих будинків та приватного сектору.

У самому приміщенні ми зустріли перших відвідувачів. Пра­цівники відділу пояснюють, що до 7 квітня приймали громадян в так званому «тестовому» режимі. Адже спеціалісти отримали зовсім нові для себе повноваження і, можливо, перші кілька днів витра­чатимуть більше часу на прийом однієї людини та заповнення всіх документів.

Нагадаємо, що згідно законо­давства громадяни України та іно­земці, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.

Для реєстрації місця прожи­вання особа або її представник подає:

1) заяву – зразок заяви можна отримати у відділі реєстрації;

2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;

3) квитанцію про сплату адміні­стративного збору:

• у разі звернення протягом встановленого строку - у розмірі 11 грн. 71 коп.

• у разі звернення особи з пору­шенням строку - у розмірі 35 грн. 14 коп.

yp

У разі реєстрації місця про­живання одночасно із зняттям з попереднього, адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу.

4) документи, що підтверджують:

• право на проживання в житлі, наприклад, свідоцтво про право власності;

• право на перебування або взяття на облік у спеціалізованому соціальному закладі, установі соціального обслуговування – довідка про взяття на обслуго­вування в установі;

• проходження служби у вій­ськовій частині – довідка про проходження служби у військовій частині (для військовослужбовців, крім строковиків);

5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або пере­бувають на військовому обліку);

Звертаємо увагу, що реєстрація місця проживання може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання. В такому випадку необхідно подати ще одну заяву про зняття з реєстрації місця проживання, зразок якої можна отримати у спеціалістів відділу реєстрації.

Якщо документи подає представник особи додатково надаються документ, що посвід­чує особу представника та довіреність, крім випадків, коли заява подається батьками або усиновлювачами малолітньої дитини.

Адміністративна послуга з реє­страції місця проживання нада­ється в день подання документів.

Ірина Куликова

yp2

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ