Наскільки ефективно і «прозоро» ведеться робота зі зверненнями громадян

Центр обслуговування «Прозорий офіс» утворений у структурі міської ради задля забезпечення надання адміністративних послуг, організації роботи з діловодства, належного розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації, видачі та переоформлення, документів дозвільного характеру тощо.

Крім того, на початку року було відокремлено структурний підрозділ «Контакт-центр», який має на меті оперативно реагувати на звернення громадян. Дана служба не тільки приймає телефонні дзвінки та повідомляє відповідні служби про ті чи інші проблемні питання, а й забезпечує зворотній зв’язок з заявниками та неодмінно відслідковує, чи вирішене питання.

Якщо ж питання не є терміновим і потребує ретельного вивчення та прийняття відповідних рішень, мешканці міста звертаються безпосередньо у Відділ документообігу та звернень громадян, який розташований за адресою: вул. Гагаріна, 18, кім.114 (вхід зі сторони Парку Перемоги).

Наші кореспонденти побували в даному закладі та дізналися, як тут минули 10 місяців поточного року. Екскурсію центром провела Наталія Попович, начальник Центру обслуговування «Прозорий офіс».

«З відокремленням «Контакт-центру» кількість звернень безпосередньо до відділу документообігу зменшилася, адже тепер люди можуть телефонувати і оперативно та професійно вирішувати питання, тож до нас приходять вже з більш ґрунтовними запитами», - розповіла Наталія Миколаївна.

За її словами традиційно багато звернень з питань комунального, дорожнього господарства та благоустрою. Питому вагу з усіх звернень складають також питання соціального захисту: надання матеріальної допомоги на операції та дороговартісне лікування, забезпечення тими чи іншими засобами, необхідними в побуті. Систематичними є заяви щодо житлових питань та питань  землекористування.

«Ми опрацьовуємо заяви громадян та направляємо документи на розгляд комісій, які приймають відповідні рішення та надалі на засіданні міськради затверджують їх. До прикладу, у спірних земельних питаннях, коли сусіди не можуть дійти згоди, вони можуть звернутися в наш Центр, тоді спеціальна комісія зі спірних земельних питань, може виїхати на місце, оглянути, розібратися в ситуації, а потім запросити на зустріч всіх учасників суперечки і разом знайти рішення», - зазначила Наталія Попович.

Вона також додала, що бувають ситуації, коли заявнику відмовляють у прийнятті заяви: «В певних випадках ми не можемо вирішити якісь питання , наприклад, це майнові суперечки або спадкові права, тоді ми змушені відмовити заявнику, адже дана ситуація може бути вирішена лише в суді».

Як подати звернення

Відділ документообігу та звернень громадян працює щодня з 8 до 17 години. Саме у цей відділ мешканці міста можуть подати будь-яке клопотання, заяву або скаргу.

Процедура досить проста: заявник звертається до одного зі спеціалістів центру, озвучує свою проблему, спеціаліст допомагає написати заяву, визначає пакет документів, необхідних для вирішення даного питання, і якщо всі документи зібрані, реєструє заяву та доводить до відома відповідної комісії чи робочої групи.

Надалі заявника повідомляють про дату та час засідання, на якому буде розглядатися його питання.

Як це працює

Начальник Центру «Прозорий офіс» розповіла, що за минулі 10 місяців містом було виділено більше одного мільйона гривень матеріальної допомоги на операції, лікування або соціально-побутові потреби мешканцям міста. Суми допомоги визначаються в кожному випадку окремо: від однієї тисячі гривень  до ста, як, наприклад, в минулому році, було оплачено частину суми на лікування постраждалого від удару електричним струмом на залізниці броварського підлітка.

В поточному році п’ятдесят тисяч гривень було направлено на лікування онкохворої Карини Личак, а в жовтні міськвиконком прийняв рішення про виділення  п’ятдесяти тисяч гривень на лікування постраждалого в ДТП пенсіонера Сергія Кохана, який внаслідок трагічного наїзду нетверезого водія на зупинці Автошкола, не тільки втратив дружину, а й отримав дуже важкі травми, переніс декілька операцій та наразі перебуває на лікуванні.

Матеріальну дорогу отримують також постраждалі від пожеж, нещодавно було виділено сорок тисяч на ліквідацію наслідків пожежі по вулиці Михайла Мельника.

Центр підтримує також цікаві ініціативи. Наприклад, до співробітниць звернувся Василь Закревський, голова громадської організації «ОNLAІN» (Організація незрячих людей, активних і незалежних), спортсмен-параатлет. Разом було придумано та реалізовано концепцію масажного центру, в якому б працювали масажистами незрячі люди. Міська адміністрація надала приміщення у КП «Оздоровчо-реабілітаційний центр» по вул. Героїв Небесної Сотні, 13а, і у жовтні 2019 року унікальний масажний кабінет було відкрито.

«Робота нашого Центру не обходиться без курйозів. Зареєстрували, наприклад, заяву про те, що в ресторанах та кафе міста обов’язково слід подавати ряжанку та варити кисіль, адже саме вони, на думку заявника, поліпшують травлення. Є в нас так би мовити «постійні» заявники, які, регулярно чогось вимагають або хочуть знати відповідь на будь яке запитання, наприклад, з якого металу зроблений паркан міського ринку; дехто хоче отримати коментар «чому в нього тече кран» особисто від мера. Люди бувають різні, але ми з усіма намагаємося знайти спільну мову. Хочемо почути потребу кожного і задовольнити її максимально настільки, наскільки це в наших силах. Мріємо, щоб кожен відвідувач йшов від нас з посмішкою, і дуже радіємо, коли нам дякують!» - коментує свою роботу Наталія Попович. 

Struktura zvernen

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Останні статті

Середа, 20 листопада 2019, 10:25
Вівторок, 12 листопада 2019, 13:59
Понеділок, 11 листопада 2019, 16:31
П’ятниця, 08 листопада 2019, 09:23
Середа, 06 листопада 2019, 14:06

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ