Що таке повірка лічильників та хто повинен за неї платити

В платіжках на холодну воду за вересень багато броварчан побачили попередження про необхідність повірки лічильників. «Громадський Ревізор» дізнався яким чином можна здійснити таку повірку, хто за це повинен платити і чи можна без цього обійтись.

 

Що таке повірка?

Індивідуальний прилад обліку, а простіше лічильник – це механізм, що рахує воду, яку споживає окремо взятий споживач. І як будь-який прилад підлягає періодичному обстеженню на правильність фіксації показників. Таке обстеження і називається повірка.

Під час проведення повірки не просто перевіряється правильність нарахування приладом кубометрів використаної води, але й проводиться профілактична чистка приладу та перевірка під високим тиском на герметизацію. Тож краще перевірити лічильник та вчасно його замінити, аніж в результаті його протікання робити ремонт сусідам знизу.

Коли її потрібно проводити?

На законодавчому рівні міжповірочні інтервали визначаються Кабінетом Міністрів України. Загальноприйнято, що для лічильників води міжповірочний інтервал складає максимум 4 роки. Більш детально ви можете подивитись інформацію в паспорті свого лічильника, де вказується дата проведення повірки (дата виготовлення) із зазначенням міжповірочного інтервалу.

В свою чергу на лічильники, що вже проходили повірку, виписується Свідоцтво про повірку засобу вимірювальної техніки і вказується дата, до якої таке Свідоцтво діє. Як наслідок - повірку лічильників треба провести не пізніше закінчення терміну міжповірочного інтервалу, встановленого для даного лічильника.

Хто за це заплатить?

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», НКРЕКП вилучила з тарифів витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку. Тож, нині повірка та заміна лічильників води (у разі, якщо вони не пройдуть повірку) здійснюється за власні кошти абонентів.

Де проводиться повірка?

Кожен домовласник може самостійно обрати підприємство, що має відповідні дозволи на діяльність з повірки індивідуальних приладів обліку води.

Броварчани можуть звернутися до КП «Броваритепловодоенергія». Вартість послуги з повірки одного лічильника складає267,20грн. з ПДВ.Зважаючи, що повірку мають пройти обидва лічильники: холодної і гарячої води, доведеться заплатити 534,40 грн.

Залишити заявку на повірку квартирних приладів обліку холодної води КП «Броваритепловодоенргія» можна за телефонами: (04594) 3-40-10, (067) 323-19-91, (050) 444-22-98.

Як проходить процедура повірки?

  • Спочатку необхідно написати заяву до установи, яку споживач обрав для проведення повірки.
  • Надалі на адресу замовника виїзжає спеціаліст, якій здійснює візуальний огляд, перевірку стану вузла обліку води та демонтаж лічильника.
  • На обладнанні сервісного центру відбувається промивка та повірка лічильника, оформлення відповідних документів, внесення даних в електронну базу.
  • Далі лічильник повертається до споживача, монтується та опломбовується.

Якщо не повірити лічильники?

У випадку, якщо споживач відмовляється від повірки свого лічильника, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься на підставі показників загальнобудинкового вузла обліку, а в разі його відсутності – згідно з нормами водоспоживання на кожну зареєстровану особу. Так само нарахування згідно нормативів буде проводитися в разі, якщо лічильник не пройшов повірку та підлягає заміні до проведення заміни такого лічильника.

Тож рекомендуємо не гаяти час та зробити повірку вчасно.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Останні статті

Середа, 20 листопада 2019, 10:25
Вівторок, 12 листопада 2019, 13:59
Понеділок, 11 листопада 2019, 16:31
П’ятниця, 08 листопада 2019, 09:23
Середа, 06 листопада 2019, 14:06

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ