Ремонт ліфтів перш за все, а диспетчеризація трохи зачекає

В житловому фонді міста зараз перебуває майже 650 ліфтів, більша частина з них знаходяться в експлуатації понад 25 років. Зрозуміло, що простоює чи ремонтується така техніка більше часу, ніж працює, не кажучи вже про безпеку та надійність таких ліфтів.

Власне, тому була затверджена Програма капітального ремонту, модернізації та утримання ліфтів у житлових будинках міста Бровари на 2019 – 2023 роки, яка передбачає левову частку бюджету витратити саме на капітальний ремонт - 3,35 млн.грн. з 5 млн.грн., виділених на всю програму. По факту, навіть цих коштів виявилось недостатньо. На минулій сесії, за поданням Управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту, депутати збільшили фінансування - сума для термінових капремонтів аварійних ліфтів, на сьогодні складає 4,25 млн.грн.

На депутатській комісії з питань комунальної власності, приватизації, житлово-комунального господарства та благоустрою, що відбулась на цьому тижні, розглядався проект рішення про внесення нових змін до зазначеної Програми.

Нагадаємо, що на 2019 рік чиновники мали амбітні плани по диспетчеризації всіх міських підйомників. Цей напрямок визначали одним з пріоритетних, адже майже пів тисячі ліфтів у Броварах не оснащені сьогодні зворотнім зв’язком з диспетчерським пунктом, або пунктом розміщення обслуговуючого персоналу.

Для прикладу, Київ ще минулого року виділив кошти, провів конкурс та підключив ліфти у столиці до єдиного координаційного центру диспетчерського обслуговування. Подібну систему планували впровадити в нашому місті. Навіть заклали на це значні кошти, але плани дещо змінились.

Для довідки:

Диспетчеризація ліфтів - це цілодобова служба контролю та моніторингу роботи усього ліфтового обладнання, можливість віддаленого керування ліфтом (вмикання/вимикання напруги, встановлення режиму завантаження і т.п.), автоматична фіксація і запис звернень, миттєве реагування на аварійну ситуацію з виїздом бригади аварійної ліфтової служби.

«В Програмі на 2019 рік було закладено 1,5 млн.грн. на диспетчеризацію. Ми залишаємо з них 300 тис.грн. для проведення конкурсу на визначення управляючої компанії, а 1,2млн. грн. перерозподіляємо на інші заходи. Наразі аварійні заявки по ліфтам успішно приймає Контакт-центр, через них вони оперативно передаються на виконавців та вирішуються. Не пізніше весни плануємо провести тендер на визначення підрядника, який буде реалізовувати диспетчеризацію в Броварах», - запевнила начальник УБЖКГІТ Світлана Решетова.

Попередньо члени комісії підтримали проект рішення, надалі він буде винесений на сесію міськради, яка відбудеться 22 серпня.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Останні статті

Вівторок, 12 листопада 2019, 13:59
Понеділок, 11 листопада 2019, 16:31
П’ятниця, 08 листопада 2019, 09:23
Середа, 06 листопада 2019, 14:06
Вівторок, 05 листопада 2019, 10:51

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ