Логотип міста за 40 тисяч євро та як привчити людей сортувати сміття: досвідом діляться латвійці

У четвер, 31 січня, у стінах Броварської міської ради представники місцевої влади провели зустріч з делегацією з міста Юрмала.

Основною метою таких зустрічей є, ясна річ, обмін досвідом. Тим паче, як запевнив усіх присутніх Едгарс Стобовс - виконавчий директор міської ради Юрмали, вони дуже зацікавлені в співпраці з нашим містом, в обміні та перейманні досвіду і практики в тих чи інших сферах діяльності.

jurmala2

Основні напрямки, які обговорювали під час зустрічі, були маркетинг міста (тобто створення так званих брендів), місцеве самоврядування та екологія.

Так, зокрема, мова йшла про історію створення нашого бренду міста – домовичка Бро. Едгарс Стобовс у свою чергу розповів про створення свого фірмового знаку, який обійшовся місту більше ніж в 40 тисяч євро (гонорар автора склав 8 тисяч євро). Логотип був представлений у 2015 році, і як пояснюють представники місцевої влади Юрмали, він відображає рельєф піску, що символізує природний, гармонійний ритм міста.

«Впевнений, що ви зі своїм Бро влучили в десятку. Однак, латвійці досить стримані і не люблять яскравих кольорів, як і не вміють так розслаблятися, як ви (усміхається, -ред.). Тому у нас і кольори в логотипі теж усі стримані: білий, чорний, колір юрмальського піску та червоний», - зазначив Едгарс Стобовс.

jurmala1

Досить цікаво було послухати , як дбають про екологію у місті. Зрозуміло, що Юрмала, як курортне місто і Бровари, як промислове – це кардинально різні населені пункти. Однак, перше все ж знаходиться на десятки кроків попереду. Так, наприклад, у Юрмалі сміття кожного будинку зважують. Тобто люди платять за об’єм своїх викидів, що власне є одним з чи не головних стимулів сортувати сміття (нікому не цікаво викидати скло у спільне сміття і платити за це додаткові кошти). Так само, коли приходить пора опалого листя, місцева влада проводить своєрідну акцію і видає населенню безкоштовні мішки, куди вони його збирають (а не спалюють!).

Щодо самоврядування, то тут ми, безперечно, попереду. За словами Едгарса Стобовса, у них наприклад учнівське самоврядування хоч і є, однак не таке активне, як у Броварах. До того ж запевнив, що порівнюючи молодь Франції, або ж Італії, українська набагато більш усвідомлена.

«Діти у цих країнах не такі серйозні і вони не переймаються особливо тим життям, яким живуть дорослі. У вас же молодь активна та ініціативна, що, звісно, відіграє важливу роль у якості життя міста загалом», - додав Едгарс Стобовс.

Після завершення зустрічі члени делегації з Юрмали відправились на екскурсію по нашому славетному місту.

Цікаво: Місто Юрмала, виявляється, досить незвичне місто, яке умовно складається з кількох поселень. І якщо ви прийдете на центральний вокзал і попросите у касира білет до Юрмали, то вас просто не зрозуміють. Як розповів Едгарс Стобовс, так історично склалося, що місто умовно розділене на дві частини: багатих та тих, хто має, так би мовити, середній дохід. І сприйняття та якість життя цих двох категорій, які живуть в одному місті(!), дуже відрізняються.

Коментарі   

+1 # Ирогь 31.01.2019, 23:33
очень познавательный визит, особенно продуктивен в плане дальнейшей кооперации.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ