БРОВАРИ +15
НБУ USD 28.3

Маршрут №5: головний біль броварчан

За останній час мешканці Броварів, які активно користуються міським маршрутом №5, неодноразово скаржились як до нашої редакції, так і до міського контакт-центру стосовно певних проблем із якістю послуг на даному маршруті. Отож, що не задовольняє мешканців, так чи є сама проблема, давайте разом розберемось.

За інформацією начальника відділу інформаційно-довідкової служби «Контакт-центр» Олени Калашник, загалом до колцентру надходить приблизно 12-15 звернень в місяць стосовно «п’ятірки» і це тільки ті, хто телефонує, а скільки мовчки терплять чи не знають куди звернутись, навіть важко уявити.

Вочевидь скаржаться броварчани на незадовільний рух автотранспорту безпосередньо і міському голові. На останній позачерговій сесії Ігор Сапожко звернувся особисто до Володимира Білоконя, директора ТОВ «Автопас-К», що обслуговує маршрут №5, який також є депутатом Броварської міської ради, з проханням вирішити питання щодо скорочення інтервалу руху між транспортними засобами, особливо в години час пік.

«Володимире Олексійовичу, можливо, Ви до мене дослухаєтесь, на п’ятий маршрут вранці, в час пік добавити автобус, бо людей дуже багато, саме по п’ятому маршруту», - зазначив мер Броварів.

В свою чергу Володимир Білоконь пообіцяв дослухатись до прохання.

Дійсно, скаргою №1 серед мешканців є те, що маршрутки періодично «випадають» із графіка (повинні ходити кожні 20 хв.), а в час пік розриви у маршрутів бувають і 30 хвилин, і навіть 40. А якщо додати до цього, що у зимову пору року температура на вулиці досить таки некомфортна , то у такому довгому очікувані міського транспорту взагалі немає нічого приємного. Та навіть дочекавшись потрібний автобус скоріше за все місця в ньому вже не знайдеш. Тож більшості броварчан доводиться їхати на Масив «перекладними» - з пересадками.

Тому ми також вирішили поспілкуватись із директором ТОВ «Автопас-К» з приводу ситуації на маршруті.

«Справа в тому, що на цьому тижні у нас поламалось до 8 машин, включно із резервними машинами. Ми закривали як могли. Так, у нас були збої, але тільки на цьому тижні – це понеділок, вівторок, середа і четвер. А так до цього дня у нас не було ніяких збоїв», - пояснив Володимир Білоконь.

Наступною проблемою за кількістю скарг є відсутність на автобусних зупинках розкладу руху маршруту. Через це пасажирам важко орієнтуватись, коли чекати наступний автобус.

На це Володимир Білоконь зазначив: «Розклад ми оновлюємо раз у рік. Хто їх зриває я не розумію».

Також броварчани зазначають, що у вечірній час маршрутка не заїжджає на Промзону, а одразу повертає з бульвару Незалежності на «Термінал». В час пік, особливо, коли маршрутка завантажена, водій запитує у пасажирів чи хтось виходить на заводі? Коли чує у відповідь – «ні», то не заїжджаючи завертає на вул. Петлюри, але ж на зупинках стоять люди і чекають на транспорт. Багато людей там працюють і вони не можуть звідти виїхати.

Директор ТОВ «Атопас-К» в цьому проблеми не бачить:«Були проблеми, один чи два ризи. У нас був один водій, який цим займався, але станом на сьогоднішній день, він навіть не працює на підприємстві. А зараз конкретно диспетчер працює над цим питанням і перевіряє, як водії слідують своєму маршруту. Всі водії розписались в інструктажі, що не мають права порушувати графік руху – за це їх чекатиме дуже суворе покарання разом із відстороненням з роботи».

Багато скарг стосовно того, що громадяни просто не поміщаються у маршрутку, а поки чекають наступну запізняться на роботу/навчання. Тож, основне запитання - чи збільшиться кількість машини у час пік для вирішення даної проблеми?

«Знову ж таки немає в цьому проблеми, зараз це питання уже вирішене. Була проблема, що машини не виїжджали повністю на маршрут. Всі проблеми на сьогоднішній день вирішені, машини виїжджають у повному об’ємі. А якщо виїжджають всі машини, то проблему в цьому немає. Тобто я не бачу причини додавати ще одну машину. Час руху авто ви можете побачити у графіку», - зазначив Володимир Білоконь.

Чи справді проблема вирішена ми з вами дуже скоро переконаємось, як то кажуть, на собі.

Журналісти «Громадського Ревізору» будуть і надалі слідкувати за ситуацією стосовно якості послуг перевізників міських маршрутів та висвітлювати її в своїх наступних матеріалах.

ГРАФІК РУХУ

маршрут № 5

  Нове кладовище Термінал Нове кладовище Термінал Нове кладовище Термінал Нове кладовище Термінал Нове кладовище Термінал Нове кладовище Термінал Нове кладовище Термінал Нове кладовище Термінал Нове кладовище Термінал Нове кладовище Термінал Олімп Термінал Олімп Термінал
  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

1

авт.

6:10 6:47 7:24 8:01 8:38 9:10 9:53 10:25 10:08 11:40 12:23 12:55 13:38 14:10 14:53 15:25 16:08 16:45 17:23 18:00 18:44 19:16 19:59 20:31

2

авт.

6:25 7:02 7:38 8:16 8:53 9:25 10:08 10:40 11:23 11:55 12:38 13:10 13:53 14:25 15:08 15:40 16:23 17:00 17:38 18:15 18:59 19:31 20:14 20:46

3

авт.

6:40 7:17 7:52 8:31 9:08 9:40 10:23 10:55 11:38 12:10 12:53 13:25 14:08 14:40 15:23 16:00 16:38 17:15 17:57 18:29 19:14 19:46 20:29 21:01

4

авт.

6:55 7:32 8:06 8:46 9:23 9:55 10:38 11:10 11:53 12:25 13:08 13:40 14:23 14:55 15:38 16:15 16:53 17:30 18:12 18:44 19:29 20:01 20:44 21:16

5

авт.

7:10 7:47 8:20 9:01 9:38 10:10 10:53 11:25 12:08 12:40 13:23 13:55 14:38 15:10 15:53 16:30 17:08 17:45 18:27 18:59 19:44 20:16 20:59 21:31

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

Середа, 09 вересня 2020, 14:18
Понеділок, 14 вересня 2020, 11:29
Понеділок, 21 вересня 2020, 16:08

Останні статті

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ