КУДИ МИ КОТИМОСЬ АБО КОЛИ У БРОВАРАХ БУДЕ ЯКІСНИЙ АВТОТРАНСПОРТ

І знову про транспортне питання. Останнім часом збільшилась кількість скарг від пасажирів приміських маршрутів. Як навести лад та коли у Броварах буде нормальний автотранспорт – розбирався «Громадський Ревізор»

МАРШРУТКИ-«ВБИВЦІ»

Мабуть, дуже мало знайдеться людей, які хоч раз на тиждень не користуються громадським транспортом. Навіть якщо до роботи два кроки та навіть якщо пенсіонер і нікуди особливо не треба. А що вже говорити про тих, хто працює в столиці і кому щодня доводиться на собі відчу­вати всі «принади» громадського транспорту.

«Проблема в неякісному обслуговуванні в усьому: бруд, хамство, куріння за кермом, без зупинки на зупинках, без амор­тизації, скажений звук автобуса при натисканні на тормоз( мабудь тормозні колодки стерті), список нескінчений!»- пишуть бровар­чани в соцмережах.

«Увечері їхала на маршрутці №9. Він не їхав, а летів. Поки доїхали від Короленка до лікарні, три рази вилітав на зустрічну смугу. Що водію, що кондуктору було весело. Зупинився на санстанції, закрив двері, сказав «у мене жуйка закінчилася» і пішов у кіоск. Як взагалі такі люди можуть возити людей?!» - скаржиться ще одна дописувачка мережі інтернет.

Особливе обурення викликає технічний стан автобусів, які щодня працюють на приміських маршрутах. Відразу скажемо, що ідентифікувати найбільш «злісних» перевізників, які не слідкують за станом свого автопарку, без допо­моги пасажирів дуже важко. Адже просто висловлювати обурення обслуговуванням без вказання номера автобуса, прізвища водія чи власника автотранспорту – не більше ніж «струс» повітря. А ось при наявності задокументованої скарги, вже можна притягнути до відповідальності недбайливих власників автобусів.

avtotrans1

КОМУ ПОСКАРЖИТИСЬ?

Відразу закцентуємо увагу читачів на тому, що маршрути є міські, тобто ті, що займаються перевезеннями тільки на тери­торії нашого міста, наприклад, №2,3,5,9, 10 та міжміські – що пра­цюють між Броварами та Києвом. Хоча місто може контролювати виконання конкурсних умов лише міськими перевізниками, міські чиновники запевняють, що скарги на роботу підприємців, незважаючи на те міський марш­рут чи столичний, розглядаються та опрацьовуються.

«Якщо до нас у виконком поступає скарга чи письмова, чи усна на довідкову службу, все це фіксується та передається перевізнику, який має прийняти міри. Перевізники нам іноді навіть вдячні за виявлення недобросо­вісних водіїв», - каже начальник управління економіки Микола Загуменний.

Хамство, неповага, проблеми з пільговиками, ігнорування зупинки чи навпаки «підбирання» пасажирів у недозволеному місці, незадовільний технічний стан автобусів – ось далеко неповний перелік претензій, які мають пасажири. У разі великої кількості звернень по певному маршруту або надто кричущим випадкам, збирається комісія, на яку запрошується заявник, влас­ник автобуса та водій. Після такої «очної ставки», як правило, на деякий час скарги припиняються.

Окрім профілактичної роботи, проводяться перевірки на маршрутах, які організовують не тільки чиновники, але й самі перевізники.

«Ми, наприклад, періодично моніторимо роботу наших водіїв на маршруті, адже людський фактор теж має значення. З недобросовісними працівниками проводимо потім роз’яснювальну роботу. Я хотів би навіть зверну­тися до броварчан з проханням обов’язково повідомляти про факти порушень, щоб ми могли швидко відреагувати. Телефони нашого підприємства є у салоні наших автобусів, жодна скарга без уваги не залишається», - каже директор підприємства «Автопас-К» Володимир Білокінь.

До речі, Володимир Олексійович провів для наших журналістів своєрідну екскурсію територією АТП-13209, де в «мирі та злагоді» працює чотири автотранспортних підприємства – «АТП-13209», «Автопас-К», «Бровари-Автопас» та «Пасбрайт». На території цієї своєрідної корпорації – не тільки власні механічний, сто­лярний, моторний, токарний та електроцех, але й ковальня та сховище для палива. На власні очі побачивши такий господарський підхід до роботи, стало зрозуміло, чому скарг на технічний стан авто, що належать цим підприємствам, практично немає.

В КОДА ГОТОВІ ДО СПІВПРАЦІ

Якщо на місцевому рівні мак­симум, чим можуть відповісти на скаргу – перенаправили її на підприємство, де оштрафують водія, як, наприклад, сталося з працівниками одного з авто­підприємств, котрі ігнорували заїзд на зупинку «Радіостанція» при зміні схеми руху через ремонт на шляхопроводі. Штраф нехай і у 100 грн. – все одно покарання. Після цього скарги припинилися. Іноді, але не часто, коли ні профілактика, ні штрафи не допомагають, недбайливих співробітників все ж звільняють.

А ось на рівні обласної держав­ної адміністрації розмовами не обмежуються.

«Київська обласна державна адміністрація проводить конкурс на міжміські пасажирські пере­везення. Зі свого боку ми пері­одично проводимо перевірки, реагуючи на скарги мешканців Київщини. Відверте нехтування правами пільговиків, зношеність машин і безкарність працівників – такі нарікання доводиться чути на адресу приватних пасажирських перевізників. Що й казати, під­стави для того існують, як мають місце і об’єктивні причини недо­сконалості в управлінсько-органі­заційній роботі», - каже начальник управління інфраструктури КОДА Вадим Галицький.

І реакція керівного обласного органу може бути досить жор­сткою. Для прикладу – нещо­давно після чисельних звернень мешканців села Калинівка Броварського району було про­ведено перевірку та після під­твердження фактів, викладених у скаргах, розірвано договір з перевізником, який обслуговував маршрут Калинівка-Київ.

«Ми відкриті для спілкування. Мешканці міста Бровари та Броварського району, як і інших населених пунктів Київщини можуть надсилати свої скарги та пропозиції по роботі транспорту безпосередньо на поштову адресу Київської обласної державної адміністрації, в управ­ління інфраструктури, а також зв’язатися з нами в соцмережах. Жодна скарга не залишиться без уваги. Тільки разом ми зможемо подолати негаразди та усунути всі недоліки», - запевняє Вадим Галицький.

Катерина Ковальчук

avtotrans2

Коментарі   

0 # Юрій 20.09.2016, 20:07
Кожного дня люди їздять на маршрутних таксі, низький рівень обслуговування, невідповідний технічний стан транспортного засобу та водії, які порушують правила дорожнього руху та швидкісний режим.
Достатньо одного разу завітати до міста Відень, щоб зрозуміти, що потрібно робити, і в якому напрямку рухатись!
Створити комунальне підприємство, з безпечним автопарком та кваліфікованими водіями!
Зробити мережу сполучень з навколишніми селами, та HUB-станція в Броварах, звідки буде курсувати один маршрут до Києва ( ст. м Лісова)
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

Середа, 13 вересня 2017, 09:56
Середа, 13 вересня 2017, 10:01
Понеділок, 09 жовтня 2017, 11:37
Вівторок, 19 вересня 2017, 10:04
П’ятниця, 01 вересня 2017, 15:42
Понеділок, 21 серпня 2017, 11:29
Вівторок, 19 вересня 2017, 14:19

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ