БРОВАРИ -1
НБУ USD 28.5

Зміни в держпослугах: довідка про склад сім'ї тепер потрібна не завжди

У листопаді на українців чекали зміни в отриманні держаних послуг. Зокрема, довідку про склад сім'ї тепер вимагатимуть не у всіх ситуаціях, а на прописку чекатимуть деякі новації. Про те, на які нововведення чекатимуть держпослуги, розповідає «Громадський ревізор»

Довідка про склад сім'ї: де її не вимагатимуть

18 листопада міністр з питань цифрової трансформації Михайло Федоров у своїх соціальних мережах повідомив про те, що очолюване ним Міністерство ліквідує додаткові бюрократичні процедури для громадян України та має на меті спрощення адміністративного навантаження. Першим кроком, зробленим у цьому напрямку, стало виключення довідки про склад сім'ї з переліку документів, які до цього обов’язково подавали заявники під час отримання величезної кількості адмінпослуг та фінансових виплат.

«Ціль Мінцифри — ліквідувати всі безглузді довідки, які вимагають від людей задля бюрократичної галочки. Сьогодні прийняті відповідні 6 постанов КМУ», - підкреслив Михайло Федоров.

Отже, відтепер довідка про склад сім’ї тепер не потрібна:

- Під час призначення грошової допомоги у разі загибелі або смерті, інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців.

- Під час процедури оформлення відшкодування витрат, пов’язаних з доглядом ветеранів війни.

- Під час оформлення виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), поранення або інвалідності працівника або його звільнення з Держспецзв’язку.

- Під час виплати грошової компенсації особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту за піднайом (найом, оренду) житла.

- Під час процедури продовження строку перебування та продовження або скорочення строку тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства на території України.

- Під час отримання військовослужбовцями житлових приміщень або грошової компенсації за належне їм для отримання житлове приміщення.

Міністр зазначає, що чинне законодавство не передбачає отримання цієї довідки та не визначає орган, який має її видавати.

Прописка має стати електронною

Ще одна новація, над якою активно працюють фахівці Міністерства з питань цифрової трансформації – введення електронної реєстрації місця проживання громадян. За словами Михайла Федорова, отримання прописки – одна з найпопулярніших державних послуг серед українців. Але наразі її надання не можна назвати оптимізованим та ефективним в цілому, адже деякі громадяни мають одразу декілька прописок і визначити цей факт майже неможливо.

«19 листопада ми завершили роботу над новими постановами КМУ про порядок реєстрації місця проживання, якими передбачається ведення реєстрів територіальних громад тільки в електронній формі. Для тих органів місцевого самоврядування, хто не здатний вести якісний реєстр самостійно — засобами демографічного реєстру. І така можливість вже реалізована», - підкреслив міністр.

Окрім того, вже до кінця року планують запустити електронну реєстрацію місця проживання для тих громадян, чиє майно є в реєстрі. У подальшому, після впровадження електронної взаємодії з БТІ та спрощення реєстрації права власності, послуга стане доступною вже для всіх українців.

 

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

П’ятниця, 27 листопада 2020, 14:39
Понеділок, 09 листопада 2020, 14:40

Останні статті

П’ятниця, 27 листопада 2020, 14:39
П’ятниця, 20 листопада 2020, 11:59

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ