БРОВАРИ +18
НБУ USD 28.27

Олександр Голубовський: «Комунальне господарство нашого міста потребує модернізації та кадрового оновлення»

Олександр Голубовський – директор одного з провідних підприємств, яке надає комунальні послуги мешканцям Броварів – ТОВ «Житло Уют Сервіс». Про те, як організована робота його компанії в часи карантину, з якими складнощами довелося зіштовхнутися та що саме треба змінювати в галузі ЖКГ нашого міста – дізнавайтеся з його інтерв’ю «Громадському ревізору»

Г.Р.: Олександре Павловичу, наскільки нам відомо, до того, як очолити своє підприємство, Ви були військовим…

- Так і є. Більшість свого життя я присвятив військовій службі. Пішов зі Збройних Сил України у званні полковника. Але я – людина, яка не може сидіти, склавши руки. Тому і вирішив перейти до ЖКГ, щоб спрямовувати свій досвід на користь рідному місту.

Г.Р.: Чи допомагає військовий досвід у керівництві Вашим підприємством?

- Звісно ж, допомагає. В першу чергу це стосується саме управлінських моментів. Я весь час був на керівних посадах, тож точно знаю як правильно організувати роботу великого колективу.

Під час служби я був командиром окремої військової частини. Вона мала досить специфічний статус, тож там усе було автономним. У нас була своя котельня, ми організовували подачу тепла, мали своїх електриків, сантехніків… Тож зараз управління нашою компанією є багато в чому схожим, звісно ж, якщо не зважати на специфіку галузей.

Г.Р.: Як ТОВ «Житло Уют Сервіс» працює під час карантину?

- Ми регулярно проводимо дезінфекцію, миємо підлоги спеціальними розчинами, консьєржі протирають антисептиками кнопки в ліфтах та дверні ручки… Не можу сказати, що у нас виникли якісь труднощі з роботою в карантинних умовах. Ми швидко зорієнтувалися та адаптувалися до ситуації, що склалася. Одразу ж закупили потрібну кількість антисептиків та засобів індивідуального захисту для усіх працівників. Ми з готовністю взялися за цю роботу та гідно протистоїмо коронавірусній загрозі.

Г.Р.: На Вашу думку, що потрібно покращувати у ЖКГ-галузі Броварів?

- У першу чергу, місто має поступово модернізовувати усі комунікації, які починають зношуватися та зістарюватися. Наприклад, ми не чекаємо, доки щось зламається, а завчасно проводимо технічні огляди, а отже і несправності у нас виникають вкрай рідко.

Окрім того, вважаю, що треба впроваджувати сучасні технології всюди, де це можливо. Наше підприємство приділяє велику увагу диспетчеризації ліфтів, насосних мереж. У нас все автоматизовано, усе виводиться на диспетчера, який у режимі 24/7 контролює роботу цих систем. Тому я вважаю, що найголовнішим пріоритетом ЖКГ-галузі міста має бути модернізація. В першу чергу модернізація кадрова. Зараз молоді спеціалісти повні ідей та генерують безліч цікавих проектів та ідей. Якщо мати чіткий план дій, це буде не так складно, як здається на перший погляд.

І, звісно ж, потрібно дослухатися до самих броварчан та завжди пам’ятати про те, що усі підприємства ЖКГ повинні працювати саме для комфортного життя місцевих мешканців. І ми не маємо права їх підвести!

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

Останні статті

П’ятниця, 16 жовтня 2020, 13:32

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ