БРОВАРИ +17
НБУ USD 28.31

Терцентр в умовах карантину: як обслуговуватимуть самотніх пенсіонерів

Броварський міський територіальний центр соціального обслуговування, в умовах карантину та підвищеної епідситуації, перейшов на новий графік роботи. Подробиці про те, які послуги можна буде отримувати у центрі, а які на певний час припиняються, розповіла «Громадському ревізору» директор Діана Лудченко.

З часу оголошення карантину Терцентр перейшов у напівзакритий режим роботи. Що саме це означає? Найважливіші та затребувані послуги закладу перевели у спеціальний режим роботи – за записом або на дому. Послуги які не є життєво необхідними на час карантину тимчасово відмінили.

Гаряче харчування підопічних являється однією з найзатребуваніших. Раніше, на базі Терцентру годували одночасно до 85-ти підопічних щодня. Аби запобігти скупченню людей, нині всіх розподілили групками по 5 чоловік і для кожної призначили свій час прийому. Крім того, обіди будуть давати тільки на винос. На визначений час можна прийти зі своїм посудом та забрати їжу додому. Харчування у столовій центру на період карантину не буде.

До затребуваних послуг підопічних терцентру відносять і перукарські послуги. У звичайному режимі, обслуговування відбувається в форматі живої черги. На час карантину цю практику відмінили, але послуги не скасували. До перукаря можна потрапити за попереднім записом по телефону, на визначений час. Також пенсіонери, що не можуть самостійно прийти у Центр, можуть викликати перукаря додому. Записатись можна за конт.тел. 47-502 (перукар).

У звичайному режимі продовжить роботу кабінет медпрацівника. До неї звертаються за мінімальними процедурами – виміряти тиск, температуру, допомогти з ін’єкціями за призначенням лікаря, або що. Зазвичай це поодинокі звернення, тож для отримання цієї послуги попередній запис не потрібен, вона надаватиметься у штатному режимі.

Клуб дозвілля, роботу вокальних колективів та групу з лікувальної фізкультури у територіальному центрі соціального обслуговування на час карантину припинили.

«Коли почались карантинні заходи, потік відвідувачів центру значно зменшився, але наш обов’язок забезпечити основні потреби підопічних за будь-яких умов. Цим і займаємось щодня. Для безпеки відвідувачів та співробітників, ми також посилили заходи профілактики й дезінфекції закладу. Всі наші співробітники забезпечені масками та одноразовими рукавичками», - повідомляє директор Діана Лудченко.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

Середа, 09 вересня 2020, 14:18
Понеділок, 14 вересня 2020, 11:29

Останні статті

П’ятниця, 25 вересня 2020, 18:29
Понеділок, 21 вересня 2020, 16:31

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ