ТРУДНОЩІ ПЕРЕКЛАДУ ЯК ДІЙТИ ЗГОДИ З СУСІДАМИ В ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД

До нас у редакцію продовжують телефонувати броварчани, у яких багато нарікань на температуру у приміщенні. В полі зору «Ревізорів» знову труднощі опалювального сезону.

Тільки-но на вулиці змінюється температура, як до нашої редакції одразу починають телефонувати обурені мешканці. Комусь дуже жарко, а комусь навпаки холод­ніше, ніж на вулиці. Що робити, куди звертатися та хто може стати «рефері» для теплолюбивих сусідів розбирався «Громадський Ревізор».

«Я живу по вулиці Олімпійській, 8А. В нашому будинку свій сан­технік. Він прикручує систему опалення постійно. Мої сусіди з перших поверхів повстановлю­вали собі великі батареї і теплі підлоги, то їм жарко. А мені на дев’ятому поверсі холодно так, що вже третій светр одягаю аби не змерзнути», - жаліється нам в телефонну трубку жінка.

«Я живу по Незалежності, 9. В нас у під’їзді «холодина» жахлива, вже не знаю, що на себе одягти, щоб не змерзнути. А в сусідньому – пекло таке, що люди вікна від­чиняють, аби не задихнутися! Це взагалі хтось контролює? А квитанції нам приходять з одна­ковими цифрами. Як таке може бути?» - підтримує її обурення жителька Масиву.

Здавалося б, із встановленням теплолічильника, всі проблеми мали зникнути самі собою. Але ж ні. Як би не більше стало. Хтось бажає економити і свідомо при­кручує батареї, а хтось навпаки хоче влаштувати вдома локальне сафарі. За роз’ясненнями ми звернулися до КП «Броварите­пловодоенергія», що є надавачем послуг з тепло- та водопостачання в місті Бровари. І, відповідно, обслуговує теплолічильники в багатоквартирних будинках.

«В кожному будинку, в якому було встановлено теплолічильник є відповідальна людина – мешка­нець будинку, який обирається на загальних зборах будинку. Це відповідальна особа, яка контр­олює споживання тепла. З ним КП «Броваритепловодоенергія» складає акти на споживання теплової енергії і саме в нього є повноваження регулювати температуру в будинку. Така практика існує, як в комунальних будинках, так і в ОСББ», - пояснює Сергій Сафронов, директор КП «Броваритепловодоенергія».

У випадку технічних неполадок, що можуть виникати при подачі тепла в квартири, звертатися треба до КП «Броваритеплово­доенергія». Причини виникнення проблем можуть бути різні:

1. Відсутність циркуляційного насоса на будинку. Через це температура в крайніх по стоякам квартирах може відрізнятися від температури в найближчих до теплоподачі.

2. Потрапляння повітря в сис­тему опалення. Воно вповільнює рух води по трубам, через що температура в квартирах різко знижується.

3. Механічні втручання меш­канців в проект опалювальної системи будинку - заміна труб в квартирах на менші за діаметром чи збільшення площі опалюваль­них приладів.

Отже, проблема не така вже і нерозв’язна, якщо правильно на неї подивитися. Зберігайте тепло, про всі проблеми опе­ративно повідомляйте відпо­відальним особам і економте, не замерзаючи.

Маргарита Струтинська

licilnuk

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ