СМІТТЄВІ ТЕРИКОНИ: КОЛИ ЗАКІНЧИТЬСЯ «КОМУНАЛЬНИЙ АПОКАЛІПСИС» В БРОВАРАХ?

Тема вивозу сміття постійно «на слуху». Потік скарг нагадує «американські гірки» - то трохи йде на спад, то знову хвилею піднімається у соцмережах. І хоч зараз спостерігається відносне «затишшя», «Громадський Ревізор» вирішив поцікавитися яка на сьогодні ситуація та що планується на перспективу

УСЕ В РОБОЧОМУ ПОРЯДКУ

Вивіз сміття та розрахунки за надані послуги – першочергові питання, через які «болять голови» у начальників Бровар­ських ЖЕКів. Після спілкування з керівниками комунальних підприємств, враження двояке. Сказати, що все добре не можна, але й хапатися за серце, як у період новорічних свят, теж,наче, не доводиться. За вихідні контей­нери, звичайно, повні,однак, за день-два ситуація нормалізується і сміття накопичується звичними темпами, не більше, не менше.

«Ну, ситуація взагалі нормальна, все вивезли. Вчора, прийшлось, щоправда трохи на підвищених тонах нагадувати про себе, телефонувати в «Комунтранс», але сьогодні вже все в порядку», - каже начальник першого ЖЕКу Зоя Боєцька.

Не жаліються на вивіз сміття і в ЖЕК№5, про «все в робочому порядку» говорять і керівники інших ЖЕків. Можливо, ситуація дійсно поступово вирівнюється і скарг на вивіз побутових відходів стане в рази менше? Хотілося б вірити, однак, складається таке враження, що тільки після умовляння та активного «перего­ворного процесу» «Комунтранс» починає виконувати свої прямі обов’язки. А начальники ЖЕКів просто звикли до такого порядку речей і не уявляють, що може бути інакше, що нагадування та прохання не повинні бути нормою у співпраці. Є чіткі обов’язки, які повинні чітко виконуватися. Оце і є норма.

ШАНТАЖ ПО-«КОМУНТРАНСІВСЬКИ»

Серед основних причин збою графіку вивозу сміття, директор підприємства «Комунтранс», що вже три роки надає броварчанам послуги з вивозу твердих побу­тових відходів, називає низький рівень розрахунків за надані послуги від комунальних ЖЕКів.

За інформацією Ірини Федор­ченко, на 1 лютого поточного року борг комунальних підприємств перед «Комунтрансом» складає близько 350 тис. грн. «Комун­транс» пояснює таку ситуацію тим, що ЖЕКи розраховуються з ними за «залишковим принципом».

«З кожним ЖЕКом у нас абсо­лютно нормальні відносини, але іноді доводиться йти на крайні міри. Не спеціально, але іноді своєрідно шантажуємо», - посмі­хається Ірина Валентинівна.

У чому полягає цей шантаж? У переповнених баках, порушенні графіку вивозу сміття,скаргах мешканців, що рясним дощем сиплються на голови кому­нальників та в результаті…в подвійному навантаженні на тих самих працівників «Комун­трансу», яким після своєрідного «санкціонованого саботажу» доводиться все-таки розгрібати потрійну кількість накопиченого сміття. Можливо, не така вже й впливова міра той шантаж? Адже бажаючи покарати таким чином ЖЕК та «вибити» борги, варто задуматися над тим, що бачать мешканці, про що потім пишуть у своїх скаргах, по чому судять про якість роботи надавача послуг. І чи не стане черговий «сміттєвий терикон», зведений з власної волі, курганом неслави для найманої компанії «Комунтранс».

НІЩО НЕ ВІЧНЕ

Про зміну обслуговуючої ком­панії та кардинальне оновлення стилю роботи у цій сфері надання послуг, броварчани говорять вже давно.

«Гнати треба той «Комунтранс» під три чорти з міста! Розвели таке, що й сказати пристойними словами не можна! Давно пора їх міняти! Невже не можна зайти порядну компанію, щоб працю­вали на совість?!» - такий «крик душі» від мешканців Масиву не поодинокий. Скаржаться на вивіз сміття і жителі інших районів Броварів, і приватного сектору.

«Увесь час купляли чорні пакети у магазині, зараз вже три місяці не можемо знайти ніде. Куди нам сміття подіти? Казали люди, що наче тільки в «Каштановому» магазині є, але спеціально я туди їхати не збираюся. Неподобство просто! Наведіть порядок наре­шті!» - кажуть броварчани з при­ватного сектору в Старому місті.

В управлінні житлово-комуналь­ного господарства з проблемами обізнані, кажуть, що ситуацію три­мають на контролі. Більше того, зараз готуються нові правила для проведення конкурсу по наданню послуги з вивезення ТПВ.

«Наші основні вимоги – наяв­ність власних, а не орендованих спецавтомобілів, запровадження системи роздільного збору сміття та наявність власного полігону для утилізації відходів», - каже начальник УЖКГ Галина Плотнікова.

І повірте, претендентів на «поле діяльності» достатньо, навіть зарубіжні компанії зацікавлені у співпраці з Броварами. Окрім того, за словами Галини Плотні­кової, розглядається можливість виведення плати за ТПВ з тарифу, що теж має поліпшити якість надання послуг, адже в такому випадку кошти будуть поступати відразу на рахунок виконавця і шантажувати мешканців буде «собі дорожче».

Тож чи залишиться у Броварах «Комунтранс», чи з’явиться новий надавач послуг дізнаємося згодом, однак сподіваємося, що до наступного «сезону кавунів» ситуація значно поліпшиться.

Катерина Ковальчук

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

Середа, 13 вересня 2017, 09:56
Середа, 13 вересня 2017, 10:01
Субота, 21 жовтня 2017, 14:21
Понеділок, 09 жовтня 2017, 11:37
Вівторок, 19 вересня 2017, 10:04
П’ятниця, 01 вересня 2017, 15:42
Вівторок, 19 вересня 2017, 14:19

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ