ЧИ МОЖНА ЗАБУТИ СТАРІ ОБРАЗИ? ДОВГОГРАЮЧА ПІСНЯ ДП «ЖИТЛО»

Коли для броварчан закінчиться комунальне пекло від ДП «Житло» дізнавався «Громадський Ревізор»

Вже не перший рік мешканці будинків, що підпорядкован іекс­плуатаційній конторі ДП «Житло», потерпають від жахливого сервісу. Скарги ллються майже нескінченним потоком. Мовляв, грошей деруть втридорога, а сервісу – нуль.

«Я вже два роки переплачую за комунальні послуги, порівняно з моїм братом, що живе по Симоненка. У них новий будинок, ліфт працює без збоїв, в квартирі тепло, в будинку чисто. А у нас що? Платимо майже в два рази більше, а живемо гірше. Де справедли­вість?» - не стримує обурення Валентин, мешканець будинку по бульвару Незалежності, 17.

Вже близько двох років триває боротьба броварчан із незакон­ним, на їхню думку, підвищенням тарифів на комунальні послуги від ДП «Житло». І ця боротьба вже давно вийшла за межі спів­відносин «мешканці-контора». Наприкінці грудня 2015 року Київська обласна рада навіть підтримала звернення депутата до прокуратури для проведення розслідування щодо незаконного підвищення тарифів приватним ЖЕКом.

ЛАЗІВКА В РІШЕННЯХ

Та все почалося ще задовго до депутатського звернення, у 2013 році. Цю історію не чув хіба що ледачий: приватний ЖЕК підняв тарифи на свої послуги, мешканці обурились та написали колек­тивне звернення до суду. У першій інстанції перемога залишилася за ДП «Житло», співробітники якого надали до суду обґрунтоване пояснення необхідності та право­мірності подібного підняття. Але от під час розгляду в апеляцій­ному суді, виграли мешканці. Та навіть після рішення суду, тарифи компанії залишилися незмінними.

«Ми керуємось виключно рішеннями судів. Та в жодному з них не зазначено, що ми повинні зробити перерахунок існуючих тарифів. Питання було лише в законності чи незаконності нашого підвищення», - пояснює свою бездіяльність начальник ДП «Житло» Валентина Маринка.

Є ГРОШІ – Є РЕЗУЛЬТАТ

До речі, підвищення тарифів співробітники ДП «Житло» пояс­нюють цілком аргументовано. Ніби то орендне підприємство «Броварипромжитлобуд» вже не перший рік балансує на межі банкрутства, тому фінансову під­тримку на ремонти та благоустрій об’єктів чекати немає звідки, окрім як від самих мешканців.

«Так, у нас завищені тарифи, порівняно з іншими ЖЕКами міста. Як комунальними, так і при­ватними. Але ж у нас все швидко робиться, бо ми не чекаємо бюджетних коштів. Дахи латаємо по першому дзвінку, ремонти в усіх під’їздах вже зробили. Ми і аудиторських перевірок не бої­мося. Кожна копійка витрачена за призначенням», - виправдову­ється Валентина Маринка.

До речі, оперативність робіт підтверджують і в броварському УЖКГ. Кажуть, що окрім як на високу вартість послуг, мешканці ні на що не жаліються.

«За останні два роки, після під­няття вартості послуг ДП «Житло», до нас припинили поступати скарги на їхню роботу. Всі жалі­ються на високі тарифи, але тут ми не можемо нічим зарадити. Цінова комісія визнала їх цілком задовільними, а виконком затвердив», - розповідає Галина Плотнікова, начальник управління УЖКГ.

НАВІЩО ПЛАТИТИ БІЛЬШЕ?

Та, нарешті, у мешканців з’явився реальний «порятунок» від варвар­ських тарифів. Вже майже півроку як в силу вступив Закон про «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», що надає співвласни­кам будинку право самостійно обирати обслуговуючу контору. І вже зараз багато хто з мешканців відомчого житла накидає оком на комунальні ЖЕКи.

«Зараз багато точиться розмов серед мешканців, аби перейти від ДП «Житло» до ЖЕКу. Люди стільки натерпілися від попере­днього керівництва контори, а потім ще й такий різкий підйом вартості послуг. Люди бояться, що показовий сервіс – це лише замилювання очей, аби компанію свідомо обрали управителем», - зізнається Галина Плотнікова.

А й справді, навіщо платити більше, якщо і ремонти вже зроблені, і дах не протікає? Та й інші потреби не нагальні. Можна й на бюджетну чергу почекати…

Ось так і живуть. Мешканці одних будинків жаліються на високі тарифи, а інші на від­сутність реальних результатів. Дивляться один на одного та мимоволі заздрять. І що ж тут зробиш? Як в тій пісні «Тільки там де нас нема , там тече жива вода…»

Ксенія Хотянович

dp jitlo

Коментарі   

0 # Марина 28.01.2016, 16:45
Дуже цікава та не справедлива критика стосовно ціни на тариф з утримання будинків !
АЛЕ!Ви забули зазначити , що мешканці ЖЕКів 1-5 сплачують за декілька послуг з типового переліку послуг згідно постанови КМУ №869.Мешканці додатково сплачують за обслуговування внутрішньобудинкових мереж ще й уКП "Броваритепловодоенергія" , що складає від 0,25 до 0,68 грн/м.кв. , також відсутня послуга з поточного ремонту,для того щоб відремонтувати конструктивні елементи будинку потрібно чекати до півроку.Якщо сплюсувати до тарифу 1,57 грн/м.кв ще й поточний ремонт та обслуговування ВБС , то тариф ДП "Житло" різниться 0,10 грн!Також хочу зазначити що вартість послуг по іншим відомчих ЖЕКах суттєво вища за тариф ДП"Житло" .
В ДП "ЖитлоСервіс" середній тариф 3,00 грн/м.кв.,але послуги з прибирання ненадаються взагалі ,пройти через засніжений ганок неможливо.
Зверніть увагу на ішні проблематичні відомчі ЖЕКи та по справедливості доведіть всю інформацію до мешканців нашого міста !!!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ