«КОСМІЧНІ ПЛАТІЖКИ»: ЧИ СПРАВЕДЛИВО ПЛАТИМО ЗА КОМФОРТ?

Пора року, якої так боялися та напередодні якої часто хапалися за серце броварчани, настала. Зима, мороз, опалення, квитанція від «Тепломережі»…

ВДАЛИЙ ПОЧАТОК

Готувати до суворих зимових випробувань непросте господар­ство «Броваритепловодоенергія» розпочала заздалегідь. «В цьому році було проведено значний обсяг робіт перед початком опалювального сезону. Завдяки цьому запуск теплоносія пройшов у нормативних рамках, значних пошкоджень чи негараздів не було.», - каже директор КП «Бро­варитепловодоенергія» Сергій Сафронов.

До того ж, цьогорічна зима сильно забарилася, тому нарі­кання на роботу «Тепломережі» були досить специфічними.

«Прикрутіть вже це опалення! В квартирі нічим дихати! Влашту­вали «Ташкент», а на вулиці ледь каштани не цвітуть!», - обурюва­лися броварчани.

Однак, ближче до святкових новорічних днів риторика звер­нень стала дещо прохолоднішою, в прямому сенсі цього слова.

«Коли на вулиці похолодало, стали звертатися зі скаргами на холодні батареї. Ми передаємо звернення в «Тепломережу», повторних скарг майже немає. Справляються оперативно». - кажуть чергові довідкової служби виконкому.

ПРО ТЕМПЕРАТУРНИЙ РЕЖИМ

Скільки людей, стільки й звичок. Кожен «зимує» по-своєму.

«У нас вдома постійні суперечки та баталії. Я люблю, щоб у квартирі було прохолодно, тоді і дихається легше, і думається швидше. А ось чоловік у мене «теплолюбивий», йому, аби до батареї доторкнутися не можна було, при цьому у майці та капцях на босу ногу ходить», - ділиться домашніми клопотами Тетяна.

До речі, нормативні темпе­ратурні показники швидше імпонують Тетяні, ніж її «другій половинці». Для житлових приміщень комфортна зимова температура +18, для наріжних кімнат +20. Отож, якщо ви хочете поскаржитися на відхилення температурного режиму, не полі­нуйтеся подивитися на градусник. Якщо позначка не опустилася нижче +18, у вас нормативна клі­матична ситуація, якщо нижче – це вже привід для виклику фахівців.

З ЛІЧИЛЬНИКОМ ВИГІДНІШЕ

На початок року з 311 будинків комунального житлового фонду тільки 50 ще не обладнано лічиль­никами. Активна кампанія по встановленню пристроїв обліку теплової енергії вже почала при­носити свої результати. І досить позитивні.

«У нас в минулому році встано­вили тепло лічильник у будинку. Зараз почали приходити платіжки, то навіть з цим подорожчанням економія значна. Дуже добру справу зробили!»,- задоволений броварчанин Анатолій.

Справа-то добра, але теж є певні нюанси. Для початку треба визначити відповідальну людину, яка разом з спеціалістами «Тепломережі» буде мати доступ до лічильника, аби регулювати подачу теплоносія та знімати щомісячні показники. Окрім того, бажано мати економних сусідів, які підтримують ваше бажання слідкувати за температурним режимом та «прикручувати» батареї. При спільному бажанні можна досягти значних резуль­татів в економії.

Але бувають випадки, коли мешканці сподіваються, як кажуть, «і рибку з’їсти, і кісточкою не подавитися». Тепло подається на максимумі, ніхто за регулюванням не слідкує, а потім проблеми з нарахуваннями.

«У нас же лічильник! Обіцяли економію значну, а виходить, що платимо ще більше, ніж без нього! Неподобство просто! Дурять на рівному місці!», - і такі думки можна почути від броварчан. Що ж, шановні, ваші платіжки у ваших руках.

ПРИЛАДИ ОБЛІКУ ПІД КОНТРОЛЕМ

Хоча лічильники в місті вста­новлені не так давно, їх технічний стан знаходиться під постійним контролем спеціалістів. Взагалі повірка - це визначення точності свідчення вивіреного приладу у відповідності з нормативним зраз­ком. Тобто,наскільки відповідають дані, що видаються вимірюваль­ним приладом, фактичним даним.

«Нашим підприємством згідно графіка проводяться роботи по перевірці лічильників у житло­вому фонді та на інших об’єктах. У разі виявлення несправності, тобто відхилення від техноло­гічних норм, наші спеціалісти проводять заміну приладу», - каже директор КП «Броваритепловодо­енергія» Сергій Сафронов.

Зауважимо, що ці роботи про­водять абсолютно безкоштовно. Також комунальники застерігають споживачів від звертань до сумнівних організацій, які про­понують виконання будь-яких послуг з повірки приладів за необґрунтовано завищеною вартістю.

ЗИМА ЩЕ НЕ ЗАКІНЧИЛАСЯ

Після новорічних морозів, при­рода трохи вгамувалася і навіть здивувала січневим дощем, однак, ближче до Водохрещі синоптики знову прогнозують значне пони­ження температури.

«Підприємство працює у звичному режимі. Ми готові до погодних негараздів, тим паче, що першими морозами вже загарто­вані.», - кажуть у «Тепломережі».

Отож, чекаємо на чудову нагоду ще порадіти зимовим розвагам і після прогулянки засніженим парком, повернутися в тепло та затишок, який гаран­тують броварчанам фахівці КП «Броваритепловодоенергія».

Катерина Ковальчук

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

Середа, 13 вересня 2017, 09:56
Середа, 13 вересня 2017, 10:01
Понеділок, 09 жовтня 2017, 11:37
Субота, 21 жовтня 2017, 14:21
Вівторок, 19 вересня 2017, 10:04
П’ятниця, 01 вересня 2017, 15:42
Вівторок, 19 вересня 2017, 14:19

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ