ЯК БРОВАРИ СПРАВЛЯЮТЬСЯ З НЕЗАКОННОЮ РЕКЛАМОЮ АЛКОГОЛЮ

Пам’ятаєте популярну жартівливу пісню 90-х «Если б море было пивом, я б дельфином был счастливым»? Так от, дивлячись на вулиці Броварів, відчуваєш себе тим самим дельфіном. Та чи щасливим?

Згідно з ухваленими у грудні минулого року змінами до Податкового кодексу, з 1 липня пиво прирівнюється до алкоголю. Саме тому зовнішня реклама цього напою вважається неза­конною і мала б бути ліквідована. Та незважаючи на вимоги закону, броварські вулиці й досі рясніють рекламними плакатами та бане­рами з зображенням хмільного напою.

НЕПОХИТНІСТЬ НЕЗВАЖАЮЧИ НІ НА ЩО

Зважаючи на відсутність відповідальності у приватних підприємців міста, спецвідділ по контролю за станом благоустрою та зовнішнім дизайном міста, вирі­шив взяти ініціативу в свої руки. Декілька тижнів тому було прове­дено рейд вулицями міста з метою виявлення всіх видів незаконної реклами пивної продукції. До них включили величезний банер біля «Челентано» по бульвару Неза­лежності, наліпки на кіосках та вікнах продовольчих магазинів, а також холодильники з символікою пивних торгових марок. До речі, як виявилось, більшість з них встановлена незаконно.

Всі несумлінні підприємці отримали приписи з вимогою ліквідувати заборонену рекламу в найкоротші строки. У разі не вжиття відповідних заходів демонтажем та ліквідацією буде займатися спецвідділ.

«Підприємці не реагують на наші приписи. Вони звикли, що вже не перший рік до них ніхто не чіпля­ється. Тому вважають всі наші приписи звичайними жартами, які до діла не доведуть», - не виглядає здивованим байдужістю підпри­ємців в. о. начальника спецвідділу Олег Єжаков.

Але як раніше не буде, зазна­чають в спецвідділі. Перший дзвіночок для підприємців був ще декілька тижнів тому, коли чинов­ники, заручившись підтримкою представників міліції, конфіску­вали продукцію у реалізаторів, що займаються так званою стихійною торгівлею, тобто не мають дозво­лів на розміщення торгової точки та здійснення торгівлі.

«ЯКЩО ГОРА НЕ ЙДЕ ДО МАГОМЕТА…»

Чим далі – тим більш непохитно. Новопризначений керівник вирішив заручитися підтримкою влади і отримати для свого від­ділу більше повноважень. Так, на виконком було винесено про­позицію про дозвіл спецвідділу самостійно проводити демонтаж незаконних споруд та конфіскацію майна, яку було підтримано. Відте­пер Олег Єжаков та його підлеглі можуть самостійно складати акти, демонтувати незаконні споруди та конфіскувати майно. Міліція їм потрібна лише для того, аби зафіксувати факт демонтажу та поставити підпис в акті. Тож тепер питання ліквідації незаконної реклами та стихійної торгівлі почне рухатися швидше.

Відкладати питання у довгий ящик у спецвідділі не стали і вже наступного дня розпочали демонтаж незаконно встановле­них холодильників з рекламою пива на зупинці «Порошинка» по вулиці Гагаріна. Викликали техніку, попередили підприємця та реалізатора, відключили дроти приєднані до холодильників та завантажили їх на службову машину.

«Я не розумію в чому проблема. У холодильниках продукція вся, як на вітрині. Подивився, вибрав та й купив. Хіба вони кому- небудь заважали?», - не розуміє продавчиня.

А вони й справді заважали. Знаєте, як буває. Поки не стане краще, й не помічаєш. Одразу стільки місця під козирком з’явилося, а у зимовий період це дуже актуально. «Майже щодня проходжу повз зупинку, то з одного боку черга до віконця, з іншого біля холодильників. А людям, що чекають на автобус доводиться просто неба стояти. Я не розумію: це зупинка чи магазин? Зараз набагато краще. І лавочка з’явилася, і місця більше стало», - каже Віктор Іванович, пенсіонер.

ПОПЕРЕДЖЕННЯМИ НЕ ОБІЙДЕТЬСЯ

Холодильники, як і іншу вилучену техніку та конструкції, вивозять на штраф-майданчик КП «Бровари-Благоустрій», а звідти вже підприємці мають право її забрати, сплативши необхідні штрафи. Та забирати їх, скоріш за все, ніхто не буде, бо подібні «марковані» холодильники нада­ються торговими представниками в якості реклами за придбання великого обсягу продукції.

Щодо незаконно розташованих банерів та рекламних наліпок, то вони також підлягають ліквідації. В цьому випадку їх вилучення не є логічним. «Нам набагато зручніше зобов’язати зняти їх самих під­приємців. Це ж не кіоск і не холо­дильник, щоб його демонтувати за допомогою техніки. Ми випишемо припис та штраф за невиконання. І так поки не приберуть», - пояснює свої методи Олег Єжаков.

До речі, щодо банерів, то тут підприємці виявилися більш поступливими і прибирають неза­конну рекламу самостійно. Так, на минулому тижні зник банер поряд з «Челентано» на бульварі Неза­лежності та й кіоски почистили. А от більш масштабні «прибирання» поки що вимушені робити саме співробітники спецвідділу разом з КП «Бровари-Благоустрій».

Та й справді, як би така рішучість з боку влади не зіграла із спецвід­ділом злий жарт. Бо підприємці можуть і взагалі розслабитися та покласти демонтаж та зберігання на комунальників. Мовляв, вам треба – ви і прибирайте. Та це вже інше питання. «Наша мета – очис­тити місто від незаконної реклами. Спочатку алкогольної, а потім і за іншу візьмемось. Якщо власники не розуміють попереджень, то будемо вилучати техніку та кон­фісковувати рекламні об’єкти», - запевняють у спецвідділі.

Ксенія Хатянович

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

Середа, 13 вересня 2017, 09:56
Середа, 13 вересня 2017, 10:01
Понеділок, 09 жовтня 2017, 11:37
Субота, 21 жовтня 2017, 14:21
Вівторок, 19 вересня 2017, 10:04
П’ятниця, 01 вересня 2017, 15:42
Вівторок, 19 вересня 2017, 14:19

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ