Цирк Кобзов та Євген Гредунов ревізія зовнішньої реклами в Броварах

У сучасному світі, аби тебе помітили, потрібно докласти неабияких зусиль. Через велику кількість різноманітної реклами, яка нескінченним потоком ллється в наші вуха та потрапляє на очі, запам’ятати з неї хоча б десяту частину видається майже неможливим. Найбільші світові компанії неначе давньоримські гладіатори борються за оригінальні ідеї і найкращих креативщиків. Усі вони знають один з найголовніших законів сучасного бізнесу: з гарною рекламою можна продати людям все, що завгодно!

Та давайте повернемося у наші рідні броварські пенати і подивимось, які засоби зовнішньої реклами використовуються в нашому місті.

Гігантські картинки

Наймасштабніший, та, напевно, найефективніший спосіб привернути увагу до свого товару – це розмістити його рекламу на білборді. Але й коштує таке задоволення немало. Наприклад, замовити один величезний щит під свою рекламу у Києві коштує близько 10 тис. грн. Звісно, в Броварах тариф дещо дешевший, але все одно не кожному по кишені. Та й Міністерство охорони здоров’я вже добрячі десять років як заборонило розміщувати провокативну рекламу тютюнових та алкогольних виробів. Ну й слава Богу.

Що ж ми бачимо на вулицях нашого міста сьогодні? Привітання з днем народження, патріотичні заклики, реклама телебачення, броварськіх підприємств і супермаркетів. Нібито все нормально, підтримуємо власного виробника, формуємо у населення здоровий погляд на речі. Тут і говорити нема чого… Ніяких претензій. Є гроші –рекламуй на здоров’я. А якщо немає, то шукай інші шляхи.

«Просто зателефонуй»

Люди, які не мають таких коштів, але активно бажають прорекламувати себе, свій товар чи просто поділитися проблемами з іншими, для цих потреб винайшли свій економ-метод поширення. Згадайте, кожен стовп міста рясніє такими об’явами: «придбаю-продам», «віддам в хороші руки», «загубилось-знайдено», «потрібні працівники». І кожен папірець знизу розпушує вітром бахрому телефонних номерів.

Та не тільки стовпи заполонили різнокольорові аркуші. Майже щодня ми знаходимо у своїй поштовій скриньці якнайменше 3–5 листівок з різноманітними закликами: від пропозицій легко схуднути до реклами інтернет-провайдерів. Невже комусь це подобається? Мало того, що по дорозі до дому всунуть в руки купу макулатури усміхнені промоутери, так ще й у під’їзді очікують рекламні сюрпризи. У деяких будинках задля того щоб побороти нескінчений потік непотрібної інформації до скриньок мешканців, навіть обладнали спеціальні дошки для приватних об’яв. Але ж найголов­ніше правило менеджерів – це індивідуальний підхід. Тому простіше звикнути до постійної агітаційної роботи з боку підприємців, аніж пручатися системі.

Звісно, такі методи реклами не дуже законні, але як вплинути на «рекламщиків»? Відповідь дуже проста – ніяк. Бо якщо зірвати і викинути об’яви, вичистити та пофарбувати стовпи, то назавтра на місті старих аркушів з’явиться ще вдвічі більше яскравих папірців. Та хіба вони так вже й заважають?

ckg1

Циркові викрутаси

Але є в сучасному світі особистості, які більш креативно підійшли до питання реклами. Наприклад, цирк, який по вулицям міста запускає машину з величезним банером-афішею і через гучномовець закликає мешканців приходити на виставу. І грошей на рекламу майже не потрібно – заправив повний бак і гайда колесити по місту. Відразу зберігається купа коштів від оренди білбордів.

«Я живу по вулиці Незалежності. Щоранку прокидаюся під крики з цієї машини. По будням ще нічого, а от на вихідні – куди сховатися від неї? І сміх, і гріх»,– каже Ірина.

Ця практика відпрацьована цирковими ще декілька років тому. Вони приїжджають у місто, розбивають свій намет, надувають величезного клоуна та пускають рекламну машину по вулицям. Така собі альтернатива глашатаю середньовіччя. До речі, вистави починаються лише з 2 вересня, а рекламне авто вже не перший день колесить вулицями міста. Зазивають заздалегідь, так сказати.

ckg2

Головне – оригінальність

Та є у нашому місті ще одне авто з великим банером. На тому банері зображено міського депутата Євгена Гредунова і життєстверджуючий заклик-слоган. Дякувати Богу, ця машина хоча б не кричить. Просто їздить собі та закарбовує в пам’ять мешканців, що «Ми разом»: «Ми разом поборемо корупцію!», «Ми разом повернемо багатство». Разом з Євгеном Гредуновим. Чи він з нами? Чи для нас? Чи ми для нього? Незрозуміло…

Та на одній машині винахідливий політик не зупинився. Мабуть, кожен броварчанин вже бачив на узбіччях чи не усіх центральних вулиць міста цілі алеї портретів із «розуміючим» поглядом. І не одне таке обличчя, а двадцять, а то й тридцять стендів з кожного боку. Тут вже хочеш – не хочеш, а зустрінеш Гредунова на вулиці, та й згадаєш, що це ж той самий креативний політик, що обіцяє населенню золоті гори.

До речі, галерея портретів депутата, що вирішив разом із нами побороти корупцію, має більше схожого з Лувром чи Ермітажем, ніж може здатися на перший погляд. Принаймні охорона тут не гірша: ще, боронь Боже, вуса прималюють, чи роги… Кому це треба?

Біля чергової виставки по вулиці Гагаріна наші журналісти побачили кількох молодиків, неспішно крокуючих тротуаром. Дійсно, перше враження, ніби хлопці просто гуляють, насправді ж вони невпинно пильнують, аби ніхто не завдав шкоди коштовним експонатам. На запитання, хіба такий портрет потрібен кому-небудь (ну поміркуйте самі, хто схоче милуватися ним ще й у себе вдома), хлопці неохоче відповідають: «Були випадки». Взагалі цікаво, невже юнакам нема чим зайнятися, окрім як цілими днями на сонці пильнувати нетлінне надбання нації? Мабуть платять гарно…

А «виставка» ще й пересувна! Аби кожен мешканець Броварів мав змогу проникнутися ідеями боротьби пліч-о-пліч. Такий собі Сухомлинський чи Макаренко нашого часу.

Тим часом, місцеві вже жартома перефразують вислови на банерах і з посмішками зустрічають появу на своїх вулицях експозиції: «О! Маразм приїхав!».

Тож, гарна ідея чи не зовсім прийшла в голову пану Гредунову, вирішувати вам. Проте, одне можна сказати впевнено – тепер Євгена Валерійовича в Броварах знає в обличчя кожна собака! Тож підприємцям на замітку: робите фотографію побільше – і вперед, підкорювати серця потенційних покупців. Головне, заклик погучніше, як у нашого креативщика, наприклад: «Ми разом!». І це ні в якому разі не жарти. Цирк поїде за тиждень, а Гредунов залишиться з нами.

Ксенія Хотянович

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

Середа, 13 вересня 2017, 09:56
Середа, 13 вересня 2017, 10:01
Понеділок, 09 жовтня 2017, 11:37
Субота, 21 жовтня 2017, 14:21
Вівторок, 19 вересня 2017, 10:04
П’ятниця, 01 вересня 2017, 15:42
Вівторок, 19 вересня 2017, 14:19

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ