ГАРАЖНЕ ПИТАННЯ І ДОСІ ВІДКРИТЕ КОЛИ ПРИБЕРУТЬ ГАРАЖІ З НВК?

Ще до 19 лютого мали б прибрати всі гаражі з території освітніх закладів – таким було розпорядження міського голови. На календарі початок травня, а віз, чи то гаражі, і нині там. «Громадський ревізор» отримав лист від учениці НВК, яка схвильована цією ситуацією. Тож наші журналісти дізнавалися, в чому затримка і коли ж, нарешті, зникнуть злощасні «залізні коробки».

«НАДІЙНЕ ЖИТЛО» ДЛЯ ЧОТИРИКОЛІСНИХ?

Вся заминка у тому, що визна­чити власників гаражів на терито­рії НВК дуже важко. Адже жодних документів вони не мають, проте й покидати «насиджені» місця не поспішають. «Тільки через мій труп», – кричав один чоловік, коли працівники спецвідділу з контролю за станом благо­устрою попросили прибрати гараж.

Щоправда, за кілька днів він таки виконав прохання міської влади, як і двоє його сусідів. А от сім гаражів залишаються й досі там. Їх хазяї не переймаються тим, що самочинно захопили частину території школи – вони вимага­ють надати місце для гаража.

Влада міста йде на поступки вередливим власникам. Їм про­понують тимчасово перенести свої гаражі на територію КП «Бро­вари – Благоустрій», поки не зна­йдеться іншого місця. Насправді, жоден з примхливих хазяїв свою причетність до того чи іншого гаражу офіційно довести не може.

«Стоїть не зрозуміло чий і який гараж на території навчального закладу. Якщо б в них був хоча бякийсь договір оренди земельної ділянки чи якесь право на майно. В них нічого немає. Ну прийде людина і скаже, що це мій гараж, а я скажу, що це мій. Чиє слово буде вирішальним?», – каже Михайло Черняк, в. о. начальника спецвідділу з контролю за станом благоустрою.

Законно встановити власний гараж мають право або ж інваліди з ураженням опорно-рухової системи, або ж громадяни, які на земельній ділянці офіційно оформили гаражний кооператив. Зрозуміло, що не на території освітнього закладу. Аби вирішити питання комплексно, місцева влада шукає місце для облашту­вання таких кооперативів.

«На сьогодні ведуться пере­мовини з керівництвом південно-західної залізниці. Ми просимо, щоб вони передали частину території вздовж залізничних колій і там, можливо, будуть орга­нізовані гаражні кооперативи. Це задум, але на сьогодні реальних рішень ще немає», – розповів нам заступник міського голови Василь Андрєєв.

БАЖАННЯ Є – МОЖЛИВОСТІ НЕМАЄ

Якщо горе-власники самостійно і без шуму не розберуть гаражі в найближчі дні, спецвідділ обіцяє їх демонтувати власними силами. Причому навіть без «останнього китайського попередження», стверджує Михайло Черняк. В планах було прибрати гаражі одразу після Великодня. Проте, не було можливостей. Адже для демонтажу необхідні комуналь­ники та спеціальна техніка. Під час двомісячника з благоустроюзнайти «вільні руки» майже неможливо.

До того ж, більшість гаражів вже перетворились не на місце для зберігання автомобіля, а на склади. Броварські «Плюш­кіни» тримають там речі, які начебто в господарстві вже не потрібні, але викинути шкода. При демонтажі потрібно про­вести перепис всього цього мотлоху. А це знову ж таки час.

Отже, виходить таке замкнуте коло: власники прибирати гаражі не хочуть, а влада мусить, але не може придумати, як це зробити. Тому гаражі й досі «красуються» на території НВК та приваблюють дітлахів.

Нарешті нам вдалось дізнатись, коли бажання влади співпаде з можливостями. Час «Ч»по демонтажу попередньо призна­чили на четвер 14 травня. Наші журналісти будуть присутніми на місці події та оперативно інформуватимуть про результати.

Катерина Ковальська

garaji1

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ