БРОВАРСЬКІ ПЕРЕВІЗНИКИ ЗМІНЮЮТЬ МАРШРУТ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ

Черга мало не до входу в метро. Так, ніби за безкоштовним хлібом, щовечора чекають Броварчани на маршрут №810. Людям уривається терпець. Маршрутки переповнені, стоячи, а то й, навіть, сидячи, їхати неможливо, ще й ходять автобуси поза розкладом та вкрай рідко.

Простояти півгодини в черзі ще нічого не означає. Треба примудритися впхатися в маршрутку. Тож з роботи як оселедці, так само і на роботу. Втім зіпсо­ваний настрій ніщо порівняно з нехтуванням правил безпеки. Півгодини спостережень і є без­заперечні докази – в одній руці кермо, а в іншій телефон. Цим масово грішать шофери. Але ще більше водії порушують правила у боротьбі за пасажирів. Коли на величезній швидкості обганя­ють конкурентів, або ж проводять посадку на зебрі, забуваючи про пішоходів. В міському управлінні економіки навпаки запевняють, якість пере­везень стала кращою. Принаймні скаржитися пасажири почали рідше. «Буває ігнорування зупинок водієм, особливо, якщо «голосує» пенсіонер. Є випадки хамства та образ в бік пасажира. Це усе через важку роботу водія. Близько 10 годин на робочому місці. Я їх не захищаю, але такі випадки є. Я підтримую мешканців, які звертаються з тими чи іншими питаннями, зауваженнями, вимогами щодо покращення пасажирського перевезення в місті», – розповідає начальник відділу економіки Микола Загуменний.

Якщо до міських чиновників надходять не усі скарги, то їдучи містом, чи до Києва, їх чуєш безліч. Зокрема днями люди невдо­волено обговорювали зміну маршруту того ж рідкісного №810. Тепер крім того, що чекати автобус потрібно довго, то він ще й півміста об’їжджає. У міськраді погоджуються із тим, що ТОВ «Автосоюз» надіслав прохання на зміну маршруту. «Їм дозволила обласна адміністрація змінити маршрут. Тобто не так, як вони раніше їхали: лікарня, вулиця Шевченка, Київська і так далі. Зараз вони їздять за проханням наших мешканців по-іншому. Оскільки мікрорайон розбудову­ється і вони вже по цьому колу почали їздити», – каже Микола Загуменний.

Представник перевізника Сергій Возняк підтверджує, що змінити маршрут просили мешканці. Першопричина – розбудова мікрорайону.

Після внесення змін маршрут втратив свою досконалість. Адже новий по суті курсує вулицею, яка ще не готова до експлуатації. Дороги не вкладені, розмітки немає, а зупинки поки що від­сутні. Це, як відомо, надає ціле поле для діяльності водія: і оби­рати, перед ким відкривати двері, і повз кого промчати транзитом. А після подовження маршруту броварчани, як користувалися 810‑м, через дезінформованість спізнювалися на роботу. Адже кількість автобусів не збіль­шилася: «У кожного пасажира дуже неприємний слід в душі залишила поїздка на роботу, всі нервували і до того ж запізни­лися на роботу. Звісно, на роботі ніхто не стане слухати виправдання про запізнення через водія автобусу».

Відтак, змінами задоволені далеко не всі. Левова частка паса­жирів 810 маршруту воліють їхати на інших автобусах, доїжджаючи до Інтернату, а далі пішки. Тим паче, що погода дозволяє. Втім дехто побоюється, що через зменшення кількості пасажи­рів маршрут можуть взагалі відмінити.

Інесса Косач

810 1

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

Середа, 13 вересня 2017, 09:56
Середа, 13 вересня 2017, 10:01
Понеділок, 09 жовтня 2017, 11:37
Вівторок, 19 вересня 2017, 10:04
П’ятниця, 01 вересня 2017, 15:42
Понеділок, 21 серпня 2017, 11:29
Вівторок, 19 вересня 2017, 14:19

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ