ВІТЧИЗНЯНЕ НОУ-ХАУ ЧОМУ «ЛАТОК» НА БРОВАРСЬКИХ ДОРОГАХ ТІЛЬКИ БІЛЬШАЄ?

Якби автомобілі Женевського автосалону тестували на броварських дорогах, то усі б вони не доїхали до виставки цілими. Адже продуктивність, якість і, що головне, тривалість вітчизняного ноу-хау – ямкового ремонту, залишаються сумнівними. І про бездоганне дорожнє полотно водіям залишається тільки мріяти.

У березні прем’єр-міністр України доручив «Укравто­дору» витратити 1 млрд грн на ремонт доріг. Це ті кошти, які уже перераховані на рахунки підприємства. Арсеній Яценюк також запропонував, аби якість виконаних робіт контролювали німецькі спеціалісти. Та Бровари до переліку міст, яким пощас­тить отримати крихти від цього мільярда, не потрапили. Тож і німці не зможуть оцінити всю красу наших доріг.

«ЛЮКСОВІ» БРОВАРСЬКІ АВТОШЛЯХИ

У комунальному підприємстві «Бровари-благоустрій» авто­шляхи нашого міста називають не інакше як «люксовими». І навіть не жартують. Адже порівняно з іншими містами Бровари за якістю доріг виграють. Однак, таке враження може скластися у тих, хто їде нашим містом тран­зитом. Втім, щойно відхилишся від маршруту і заїдеш, приміром, в приватний сектор, враження змінюється. Тут дороги не бачили ремонту роками. В кращому випадку автошлях залатаний так, що нагадує бабусин плед.

Шляховики традиційно обі­цяють, що латки прослужать кілька років. Але поруч з уже залатаними дірками з’являються нові. Експерти при цьому зазнача­ють, що після ямкового ремонту строк експлуатації дороги лише три місяці. Втім в нас реалії інші.

РЕМОНТУЄМО ТІЛЬКИ ДОРОГИ ПЕРШОЇ КАТЕГОРІЇ

За словами керівника КП «Бровари-благоустрій» Андрія Василенка, гроші є лише на ремонт головних автошляхів міста. В основному, на вулиці Київську та Кірова. Тут вже відремонтували 72 квадратних метри дороги. Звісно, популярним ямковим методом. Оскільки усе в нашому житті спирається на фінансування, то і в Броварах ремонтуватимуть, перш за все, ті дороги, де активно «розсікає» транспорт.

До дрібних черга може ніколи й не дійти. Чиновники не беруться навіть прогнози давати. «Було б не правильно заасфальтувати десять вулиць з десятьма, двад­цятьма будинками приватними і залишити центральні вулиці у ямах. Оскільки наприкінці мину­лого року відмінили дорожній збір, ми не знаємо скільки коштів нам виділить область на ремонт автошляхів. Кошторис на рес­таврацію доріг ми заклали мину­лого року. А матеріали з того часу здорожчали у 1,5 рази», – роз’яснює заступник міського голови з питань ЖКГ Григорій Голубовський.

А як же вулиці Леніна, Андрє­єва, Старотроїцька? Там аж ніяк не десять і не двадцять будинків. Їх можна назвати «магістралями» Старого міста. Та цього року водіям марно сподіватися, що в приватному секторів з’являться не лише напрямки, а й дороги.

Тож, поки треба радіти і неве­личкому прогресу. Комунальники нарешті почали латати ями. І приємно пожвавилися. Працю­ють майже у всіх районах міста. І навіть про міжбудинкові вулиці подбали. Водії, у свою чергу, можуть дякувати хоча б за те, що тепер їм не доведеться їхати містом зі швидкістю у 5 кілометрів на годину, об’їжджаючи вибо­їни на дорозі.

Інна Нікітіна

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ