Алло, це «Тепломережа»? У мене таке питання…

Мабуть, немає жодної людини, яка хоча б раз у житті не стикалася з комунальними негараздами. Відсутність світла, води в крані, опалення в зимну пору року не просто засмучують, а викликають справжній нервовий шок у городян. І головне – нікуди неможливо дотелефонуватися! Сьогодні «ГР» вирішив скласти своєрідний порадник на випадок, якщо виникають негаразди з водою, теплом чи каналізацією. Отож, «Алло! Це «Тепломережа»?

Важливі дрібнички

Для початку хотілося б звернути увагу усіх городян на одну дуже важливу деталь. Вам варто добре пам’ятати, хто є власником вашого будинку, тобто, кому він належить та яка організація вас обслуговує.
Нагадаємо, що житловий фонд нашого міста складається з:
• будинків, які обслуговуються ЖЕКами;
• ОСББ та кооперативних будинків;
• відомчого житла, яке обслуговує відом­чий ЖЕК;
• приватного сектора, що належить приватним же господарям.
Так ось. КП «Броваритепловодоенергія» обслуговує тільки будинки комунальної власності. Якщо у вашому будинку створено ОСББ чи кооператив, чи ви проживаєте у відомчому житлі, з комунальними проблемами вам потрібно звертатися перш за все до керівництва свого управляючого органу. В ідеалі в таких будинках у кожному під’їзді має бути інформація з  телефонами аварійного виклику слюсаря-сантехніка чи елект­рика. Якщо таких контактів немає – варто поцікавитися знову ж таки у керівництва вашого балансоутримувача, записати про всяк аварійний випадок і тримати цей записничок на видному місці.

Якщо біля будинку б’є «гейзер»…

Уявімо ситуацію. Прокидаєтеся ви вранці, виглядаєте у вікно і бачите, що біля вашого будинку з-під землі б’є паруючий фонтанчик гарячої води. Або просто води, але цебенить гарно. Що робити? Куди звертатися у такому випадку?
«Якщо є порив поряд з будинком будь-якої форми власності, зателефонуйте до аварійної диспетчерської служби водопостачання та водовідведення і на місце пориву виїде ремонтна бригада. Служба працює цілодобово», – каже начальник відділу збуту КП «Бровари­тепловодоенергія» Володимир Чипаченко.

Аварійна диспетчерської служби водопостачання та водовідведення 5-35-38
Аварійна систем гарячого водопостачання чи опалення 5-24-65


Якщо в крані немає води…

З будь-якими «водяними» негараздами у квартирі – тече кран, прокапує душ – як правило, мешканці справляються самотужки. При наявності «рукатого» господаря все міняється, ущільнюється та перекривається дуже швидко. У іншому випадку, необхідна допомога спеціалістів.
«Якщо вже по закінченні робочого дня ви виявили, що капає вода з-під лічильника, наприклад, або негаразди з кранами на кухні чи у ванній кімнаті, варто перекрити вхідний кран і почекати до ранку», – каже Володимир Чипаченко.
Вранці викликаєте майстра «Тепло­мережі» (для «ЖЕКівських» будинків) або фахівця, телефон якого порекомендують у вашому ОСББ чи кооперативі. Якщо ж ситуацію потрібно вирішувати негайно, телефонуєте до аварійної служби. Однак, будьте готові до того, що послуги сантехніка, як і, власне, вартість затратних матеріалів та технологічних вузлів, вам доведеться оплатити.
Увага! З будь-яких технічних питань (водо та теплопостачання, водовідведення, технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж) мешканці будинків комунальної власності можуть звертатися цілодобово за телефоном 5-20-89


У сусіда Ташкент, у мене – Арктика…

У зимовий період часу, звичайно, найбільше нарікань виникає у городян на роботу систем опалення. Комусь занадто гаряче, комусь, навпаки, холодно. При правильній експлуатації систем локальні негаразди за тиждень-два після початку опалювального періоду мають бути усунуті. Однак, про всяк випадок майте на увазі – якщо у вас було все гаразд, а тут раптом одна з батарей вирішила «відпочити» і вперто не хоче віддавати вам своє тепло, звертайтеся на «технічну аварійку».

У такому випадку телефонуйте 5-20-89

Інший бік цієї «медалі» – недостатня якість послуги з теплопостачання. Тобто, батареї не так, щоб гріють, а наледве «жевріють». Рахунок же за опалення приходить – будь здоров! Що робити у такому випадку, куди звертатися, аби зафіксували недостатньо нормативну температуру у вашій оселі?
«Якщо є проблеми з наданням послуги з теплопостачання, потрібно викликати майстра, який у вашій присутності має зафіксувати температуру повіт­ря у вашій квартирі та скласти відповідний акт. Нормативна температура у опалювальний період має бути 18 градусів теп­ла, у торцевому (кутовому) приміщенні +20», – кажуть в «Тепломережі».
І майте на увазі – у випадку, якщо у вашій квартирі буде зафіксовано меншу за нормативну температуру, вам мають зробити перерахунок оплати. За кожен занижений градус ви маєте отримати 5% знижку.

Рахунки, прорахунки, показники та нерви

Кожен місяць, особливо взимку, після отримання платіжок на комунальні послуги, інтернет рясніє обуреннями, наш редакційний телефон «розривається» від скарг, не менший шквал приймають і «тепло­мережівці». Що робити, якщо ви впевнені в тому, що сума у квитанції завищена у рази, якщо ви не розумієте за що стільки, чому показники лічильника не співпадають, чому у сусіда на 200 грн. менше, чому… і т. д, і т. п.
«У нас працює три оператори, які допоможуть розібратися з питаннями нарахувань за теплопостачання, якщо такі виникають. У разі, якщо ви не задоволені спілкуванням з оператором, варто особисто звернутися до відділу збуту нашого підприємства і ми впевнені, що з будь-якої ситуації зможемо разом знайти вихід», – каже начальник відділу збуту Володимир Чипаченко.

Оператори з питань
нарахування за надані
послуги 6-61-83, 6-61-84 6-61-85


«Чарівний» номер виконкому

Навіть якщо ви забули записати чи кудись поділи папірець з телефонами аварійних служб, чи ненароком викинули нашу газету до макулатури, є один номер, котрий добре запам’ятовується і де протягом 24 годин вислухають ваші скарги, підскажуть, куди варто звернутися чи як поводитися в тій чи іншій ситуації.
«Будь-які звернення городян, які поступають протягом доби, записуються у спеціальний журнал, передаються комунальним службам, які повинні відреагувати на скаргу та по можливості усунути негаразди у найкоротші терміни. Щоденно о 7 годині ранку ми передаємо інформацію особисто міському голові, заступнику з комунальних питань та директору «Тепломережі». Окрім того, двічі на день у нас бере інформацію головний інженер КП «Броваритепловодо­енер­гія», – каже чергова виконкому Ніна Михайлівна.

Інформаційно-довідкова служба виконкому 6-11-11

Тому будьте впевнені – наодинці зі своїми негараздами вас не залишать. Головне – вчасно повідомити про проблему. Бажаємо, щоб ваші Новорічні свята пройшли у теплих, світлих та затишних оселях.
Аварійні служби
КП «Броваритепловодоенергія»

Цілодобова аварійна  5-20-89

Теплопостачання        5-24-65

Водопостачання
та водовідведення      5-35-38

Оператори з питань
нарахування
за послуги                   6-61-83, 

                                      6-61-84,
                                      6-61-85

Інформаційно-довідкова служба виконкому 6-11-11

Ольга Підлісна

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Найбільш популярні

Середа, 13 вересня 2017, 09:56
Середа, 13 вересня 2017, 10:01
Понеділок, 09 жовтня 2017, 11:37
Субота, 21 жовтня 2017, 14:21
Вівторок, 19 вересня 2017, 10:04
П’ятниця, 01 вересня 2017, 15:42
Вівторок, 19 вересня 2017, 14:19

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ