БРОВАРИ 0
НБУ USD 28.56

МІСТИКА ВІЧНОГО КОХАННЯ.Легендарний «Майстер і Маргарита» у Броварах

Тиждень розпочався з театрального понеділка. Це був саме той момент, коли працюючи, отримуєш задоволення. 21 листопада «ГР» насолоджувався неперевершеною інтерпретацією безсмертного роману Михайла Булгакова «Майстер та Маргарита»

Рекордсмен касових зборів

Як було зазначено на яскравих афішах знаменитого спектаклю, оповита містикою і скандалами вистава вже давно побила усі рекорди касових зборів і глядацького інтересу. Прем’єра саме цієї варіації улюбленої мільйонами глядачів історії вічного кохання відбулася 15 листопада 2003 року. За цей час у абсолютно новому трактуванні безсмертного роману від метра світової режисури Валерія Беляковича, сяяли відомі та зіркові Анна Самохіна, Ольга Кабо, Віктор Авілов, Володимир Стєклов. За 13-річну історію свого існування спектаклю аплодували глядачі понад 40 країн з п’яти континентів. Вистава, оповита беззаперечною містикою та супроводжувана чималою кількістю пліток, чуток та домислів, у листопаді 2016 «білим плащем з кривавим підбоєм» Понтія Пілата на три години оповила глядацьку залу «Прометею».
Не можна достеменно стверджувати, що це було – містика Булгаківського слова, геніальна режисура Валерія Беляковича, неймовірна гра чудових акторів чи органічне поєднання усіх цих компонентів – але відчуття реальності усього, що відбувалося на сцені, усіх перипетій та тонких переміщень у часі та просторі, щирого співпереживання головним героям відчутним згустком енергії зависло у залі.
Аплодисменти зривалися раз по раз, від першої хвилини, коли у початковій мізансцені завмерли актори, кожен з яких протягом вистави грав дві, а то й три ролі, і аж до фінальної сцени тонко-щемливого апогею пронизливих відносин Майстра зі своєю коханою.
Виконавиця ролі Маргарити – народна артистка України Ольга Сумська – вразила жіночністю і водночас душевною силою своєї героїні. Неперевершена гра молодих акторів поряд зі знаними метрами створила саме той містичний сим­біоз, який і дає відчуття дотику до великого мистецького таланту.
Переказувати сюжет немає сенсу, однак хотілося б відзначити, що в спектаклі органічно переплелися життя і смерть, кохання та підла зрада, трагізм та тонкий гумор. Актори не просто грали ролі, вони проживали життя своїх персонажів, іноді незрозуміло було, де сценарні репліки, а де чистий імпровіз. Однак, один момент, безперечно, запам’ятався глядачам. Майже фінальна мізансцена. Воланд громоподібним голосом виголошує монолог. І раптом у когось в «партері» дзеленькнув, попри попередження про необхідність відключити, телефон. Воланд реагує миттєво. Грізним поглядом та жестом вказує на «порушника» і виголошує: «Прокляну!». Зал не відразу розуміє, що це жарт-імпровізація, але за секунду зривається оплесками. Витримавши паузу, актор продовжує вже за сценарієм.
Приголомшлива гра чудового акторсь­кого ансамблю, оригінальна музика та звукові спецефекти – незабутнє видовище, що запам’ятовується на все життя.
«Ложка дьогтю» у всій цій історії теж є. Після спектаклю Ольга Сумська поскаржилася на умови, в яких довелося перебувати акторам за кулісами. Відсутність гримерок чи бодай елементарних санвузлів – проблема, з якою зіткнулися столичні актори. Звичайно, прикро, що зіркові гості, які подарували броварчанам справжній шедевр театрального мистецтва, не змогли отримати достойні умови. І якби у нашому місті якимось магічним чином міг відшукатися десяток інший мільйонів на ремонт «Прометею», чи реконструкцію театрально-концертної зали, не довелося б броварчанам червоніти, читаючи відгуки акторів. Але це так. Мрії. Мабуть, романом навіяло…

Ярина Вишневецька

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Останні статті

П’ятниця, 27 листопада 2020, 14:39

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ