БРОВАРИ +15
НБУ USD 28.27

Реконструкція Київської: останні штрихи першого етапу

Кінець року – не за горами, потихеньку пора підводити підсумки та здавати об’єкти. На початку року серед капітальних недобудов Броварів «ГР» називав і довгострокову реконструкцію вулиці Київської, черговий етап якої мають завершити в 2016-му. Який стан справ маємо на сьогодні на магістральній «артерії»,  дізнавався «ГР».

Майже декада

Реконструкція магістральної вулиці Київсь­кої, вона ж – траса Е-95, вона ж – Чернігівська траса, була розпочата в не такому вже й далекому 2008 році. Тоді «стартували» від в’їздного знаку в Бровари і планували дійти аж до Старого центру. Однак за браком коштів всі роботи було не те щоб згорнуто, а… прос­то зупинено. І стояла роздовбана та неприглядна центральна магістраль в такому вигляді аж до 2012 року, коли потроху роботи відновилися, але знову ж таки – доки вистачило грошей. Тобто, ненадовго.
Найбільш активно і нарешті досить вдало «розвернулися» на Київській саме в останні два роки – у 2015 та поточному 2016 роках. Такими «ривками», довго та не дуже впевнено, але дійшли нарешті до того моменту, коли можна вже впевнено сказати – залишилось зовсім небагато і першу чергу реконструкції вулиці Київсь­кої буде завершено.

Автомобілісти задоволені

Перш за все, реконструкція змінила саме дорожнє полотно траси Київ–Чернігів на відрізку, що проходить містом. Воно стало на 4 метри ширшим та повністю перекрилося новим асфальтобетоном.
«Генпідрядником робіт з реконструкції виступає ШБУ-50. Вони вже давно працюють у нашому місті, ми знаємо якість їх роботи. Як кажуть, перевірено часом. Крім того, вони запропонували нам вартість асфальтобетону найнижчу по регіону. За рахунок цього ми ще й значно зекономили», – каже Людмила Павлик, начальник відділу капітального будівництва.
Розширення дорожнього полотна, облаштування додаткової смуги руху, впорядкування старих та облаштування нових заїзних «кишень» для громадського транс­порту – все це значно збільшило пропускну спроможність Київської та упорядкувало безперервний транс­портний потік.
«Який зиск від реконструкції? Я думаю, що якби зараз не розширили Київсь­­ку, то в «корках» вранці та увечері вже давно б стояло все місто, як у столиці», – каже Роман, який щодня виїздить на власному авто до Києва.

Пішоходи теж не в образі

Разом з реконструкцією дорожнього полотна по усій протяжності «карти» реконст­рукції – а це 2 км 200 м – проведено заміну електричних опор на нові та сучасні. Модерновими та модернізованими стали і світлофорні об’єкти, деякі поміняли звичне місце розташування, як, наприклад, чи не найстарший світлофор у Броварах, що раніше розміщувався на перехресті вул. Петропавлівської (Петровського) та Київської. Для зручності пішоходів, з особливою думкою про школярів, об’єкт було переміщено ближче до школи. Враховуючи побажання мешканців цього мікрорайону, також перенесли зупинку від ресторану «Сан-Марко» та облаштували заїзні «кишені» для автобусів біля прокуратури та ближче до найстарішого у нашому місті універмагу.
«Спочатку наче не сприймалося таке розміщення, звикли все життя тим світлофором користуватись, але потім призвичаїлись. І зараз наче вже так і треба», – посміхається Валентина Дмитрівна, мешканка вулиці Петропавлівської.

kievskay1


Поліпшення загальної інфраструктури

Окрім власне дороги, суттєвої реконструкції зазнали також місцеві проїзди – тобто ті тротуари, які прилягають з обох боків до Київської. Окрім облаштованих та заасфальтованих доріжок, якими відтепер зручно і пішки пройти, і з дитячим візоч­ком проїхати до найближчої зупинки громадського транспорту, у процесі реконструкції проведено комплекс важливих робіт по відведенню дощових вод.
«Зливоприймальні решітки можна побачити як на проїжджій частині, так і знизу по місцевим проїздам. Облаштування такої системи дає можливість значно поліпшити відвід води, яка утворюється внаслідок опадів та інших природних процесів», – каже Людмила Павлик.
Окрім того, реконструйовано і мережу магістрального водопроводу, збільшено діаметр труб, якими постачається вода у Старе місто. Таким чином, покращено тиск у мережі, а загалом – поліпшено водопостачання всього мікрорайону.
І це ще не все. Весною Київська по усій протяжності першої черги реконструкції має покритися зеленню, про це дбають озеленювачі, які вже зараз проводять роботи обабіч автошляху, аби не тільки зручно, але й приємно було проїжджати містом.

Дрібні недопрацювання та перспективні плани

До повної готовності першої черги залишилось зовсім небагато роботи. Буквально 200 метрів місцевого проїзду між вулицями Таращанська та Сєрова поки що без асфальтного покриття та благо­устрою. Встановлення павільйону очікування на Пекарні – теж у планах на найближчу перспективу.
За декілька днів, як обіцяють підрядники, всі роботи буде повністю закінчено і тоді вже можна буде говорити про 100% готовність першого етапу реконструкції.

І що далі? Невже на цьому знову зупинимось?


«Ні, зупинятися ми не будемо. Вже готовий проект та пройдено експертизу на продовження робіт по реконструкції вулиці Київської від Розвилки до перехрестя з вул. Гагаріна. Вартість другого етапу – близько 30 млн. грн. Передбачається подальше розширення проїжджої частини на 4 метри та облаштування місцевих проїздів. Будуть кошти – будемо працювати!», – ділиться планами на перспективу Людмила Павлик.

Ярина Вишневецька

kievskay2

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ