КОМУНАЛЬНІ «НАДЛИШКИ»: КОМУ ЗДАВАТИ?

Платіжки за комунальні послуги – тема актуальна для обговорення як у соцмережах, так і на лавках під під’їздами у будь-яку пору року. Дійсно, що робити, коли показники у квитанціях ну ніяк не відповідають дійсним цифрам на ваших лічильниках? «ГР» поспілкувався з фахівцями трьох найбільших постачальників комунальних послуг, і ось що з того вийшло

ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ

Додаткові кіловати у розрахункових документах за червень від РЕМу сиплються, як з «рогу» достатку. Причому у трьох з п’яти абонентів, які звернулися до нас в редакцію, кількість надлишкових кіловат, які не збігаються з лічильником, була на диво сталою – 200 кВт.

«У мене все завжди під контролем, плачу справно, але кожен раз якісь негаразди з розрахунками. Я пенсіонерка, живу сама, маю пільгу, економлю. Так вони мені «намалювали» плюс 200 кВт – де б вони взялися?! Я розумію, що у них там техніка, комп’ютери, але ж технікою теж люди керують»,– скаржиться броварчанка Софія Олександрівна.

Та ж сама історія у мешканки багатоповерхівки по вул. Симоненка та жіночки з вул. Гагаріна. І ті ж самі 200 кВт.

«Можливо, оплата була здійснена несвоєчасно, можливо щось в системі «збоїть», а взагалі по кожному випадку треба розбиратися окремо», – каже начальник Броварського РЕМу Юрій Слива.

На наше питання щодо того, чи варто писати показники в квитанцію, відповідає якось непевно. Можна писати, а можна й не писати. Мовляв, є інспектори, які і так ходять та «знімають» показники, навіщо робити подвійну роботу. Воно то й так. Але ось Софія Олександрівна стверджує, що інспектора не бачила вже місяців зо три, а дотелефонуватися до місцевого РЕМу – справа дуже невдячна. До речі, цього разу для неї все закінчилося благополучно. Пенсіонерка не пожаліла часу, поїхала в РЕМ і зробила перерахунок. Замість 250 грн. до оплати, у квитанції стоїть сума… - (мінус) 95 грн.

ТЕПЛОМЕРЕЖА

Не без претензій і до КП «Броваритепловодоенергія». Декому за червень прийшли платіжки з сумами за опалення або гаряче водопостачання. У кого 3–5 грн., а комусь і усі 120. На наш запит, адміністрація підприємства дуже швидко надала наступне роз’яснення.

«Звертаємо Вашу увагу на те, що у квитанціях на оплату послуг централізованого опалення та постачання гарячої води зазначається інформація про стан розрахунків за послуги. У разі, якщо споживач повністю не розрахувався за послуги в опалювальний період, у квитанції зазначається сума заборгованості. Також в період відсутності послуг по постачанню гарячої води споживачі передають показники з лічильників гарячої води, яку використали раніше», – пояснює начальник відділу збуту Володимир Чипаченко.

ГАЗОВЕ ГОСПОДАРСТВО

«Ви знаєте, я людина не скандальна, але це вже переходить усякі рамки. Отримав платіжку – ледь не зомлів. Газу написали майже 50 кубів на мене одного! Звідки воно таке взялося?! І показники передаю, і літо ж надворі, котел не працює, а толку ніякого», – скаржиться пенсіонер Віктор Володимирович.

У одному з попередніх номерів «ГР», а саме в №1(39) від 14 січня 2016 року ми детально описували алгоритм дій у такому випадку, але нагадаємо, що передавати показники до кол-центру газової філії споживач повинен щомісяця, це прописано в договорі.

І наостанок – якщо у вас все-таки виникають питання до тієї и іншої служби – телефонуйте. Сподіваємося, що будь-які негаразди будуть оперативно ліквідовані.

Мирослава Соколенко

pkm tel

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Останні статті

ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ